יצירות אחרונות
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (5 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (12 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
פתאום בא לי נוסטלגיה.יַלְדֵי מַרְגּוֹלִין הֵם סוּג שֶׁל פּוֹאֶנְטָה לִירִית
שֶׁל הַסְּתָו וְהֶעָלִים הַנּוֹשְׁרִים בַּחֲצֵרוֹת
מֵאֲחוֹרֵי הַבָּתִּים . תגובות
גלי צבי-ויס
/
ילדי מרגולין
/
20/01/2025 07:42
שמואל כהן
/
מורכבות היחס שלנו למקומות.🌹🌹🌹
/
20/01/2025 07:50
דני זכריה
/
פּוֹאֶנְטָה לִירִית
/
20/01/2025 07:56
חננאל (שם עט)
/
אודי, העלית לי באוב מראות נשכחים, ריחות שליחם לא נס.
/
20/01/2025 08:10
אילה בכור
/
איפוא הם בערים הכול בניינים בקושי רואים ירוק
/
20/01/2025 11:24
אביה
/
נפלאה הנוסטלגיה אודי יקר - כתוב נהדר
/
20/01/2025 12:05
עליזה ארמן זאבי
/
זיכרון מימים של פעם, ימים של פשטות הלב, גם האנשים היו אז אחרים ... מרגש !!! תודה על הנשלח אודי :
/
20/01/2025 17:31
התחברותתגובתך נשמרה |