סיפורים

המלכה

בגיל ארבעים החלטתי לפרוש ולהסיר את הכתר. אמנם מעולם לא היה לי כתר אמיתי אבל ללא ספק הייתי מלכה. מלכה הוא תואר מלכותי אמיתי, שהחזקתי במשך שש עשרה שנים מאז הלקוח הראשון שלי. בהתחלה הביך אותי כל פעם שאמר לי "מלכה שלי, כן המלכה, מה שתגידי המלכה ותודה המלכה". את התואר קיבלתי מייד מהלקוחות למרות שבמשך השנים ידעתי, שאני הופכת יותר ויותר למלכה אמיתי. ככל שלמדתי שיטות חדשות להשפיל את הלקוחות והלקוחות לא הפסיקו להגיע, הרגשתי יותר מלכה.

 

הקריירה המלכותית שלי החלה כשקיבלתי עבודה זמנית כמוכרת בחנות סקס. מרדנית ופורצת גבולות, חשבתי שזה מדליק לעבוד בחנות סקס ולמכור אביזרים וסרטים לאנשים. מהר מאד הפכתי למוכרת טובה ולא היה לקוח שלא יצא עם שלל מוצרים בהמלצתי. הפכתי לחביבת מחליפי הסרטים ורוכשי ההנאות וההצעות להזמין אותי לא הפסיקו להגיע. מצידי התייחסתי לעניין כאתגר מקצועי של מכירות, צפיתי בסרטים עליהם המלצתי וניסית את כל המוצרים, כדי שאוכל לתאר בצורה חוויתית את השימוש בהם.

 

ערב אחד לקחתי את הסרט "מלכת הסאדו", החיבור שלי לתפקיד המלכה בסרט היה מהיר, ידעתי  שאני רוצה להפוך ממוכרת למלכה. אמנם לקוחות יכולתי להשיג מייד, צריך רק היה למצוא את שמות הלקוחות שצופים בסרטים מסוג זה, אבל שלא כמו שנכנסתי לעולם המכירות הפעם למדתי את המקצוע טוב טוב לפני שיצאתי לשוק.

 

מידי ערב צפיתי בסרטים של בחורות מתעללות בגברים בשיטות שונות. עקבתי אחרי התנהלותן, רשמתי ותרגמתי את מה שאמרו ללקוחות המושפלים, רשמתי מה צריך ללבוש ואיזה אביזרים לרכוש. אחרי שבועות אחדים של לימוד עיצבתי מחדש את דירת החדר שלי. קניתי מיטת ברזל ומצעי שטן אדומים. החלפתי את הוילונות הפרחוניים בוילונות שחורים והסרתי את כל התמונות. תליתי מסמרים על הקיר והנחתי עליהם את השוטים, הגרביונים והאזיקים שרכשתי בחנות. הכנסתי לארון הבגדים את כל ספרי הקריאה שלי ואת הנרות הריחניים. הדירה קיבלה צורה של מרתף עינויים, כמו בסרטי הוידאו והדבר הסב לי נחת והנאה מהתפקיד החדש שלי בחיים. לא חשבתי שזה יהפוך למקצוע חיי, באותו הזמן לא חשבתי ואם הייתי חושבת בודאי הייתי מתארת את זה כחויה של נערה מתבגרת שמתנסה בגבולות החיים שלה. מהר מאד הפכתי למלכה שכולם דיברו עליה, למפגשים איתי היה צריך לקבוע הרבה זמן מראש מלבד הקבועים, שנהנו ממני כל שבוע ולי היה חשוב לשמור עליהם. סיימון, שנהנה מהשימוש המופרז שלי בכרטיס האשראי שלו במיוחד כשאני צועקת עליו שיקנה לי היה הלקוח הכי קבוע שלי שלא פיספס אף שבוע. הוא נהג לרכוש עבורי את הכי יקר בכל מה שביקשתי. הוא היה שולף את הכרטיס, חוטף מכה עסיסית ורוכש את כל מה שבא לי לקנות ולפעמים גם מה שלא בא לי אבל אני קונה כדי לספק אותו. לאורך שנים הוא רכש עבורי את כל מה שחלמתי עליו כולל את כל אביזרי המקצוע שהייתי צריכה.

 רונן הקבוע הנוסף שנהג בקביעות לעשות לי פנלים וניקה את השרותים שלי עם הלשון אחת לשבוע. בסיום הניקוי קיבל בעיטה וצעקות שהשרותים לא מספיק נקיים והיה מבטיח לבוא שוב בשבוע הבא ולהשתדל יותר. יכולתי להסתפק בשתי הלקוחות הללו אבל רציתי עוד ורצו אותי עוד יותר.

 

בהתחלה הרגשתי כמו שחקנית בסרט, שמדקלמת את הדברים שלמדתי לומר , במשך הזמן אימצתי את הסגנון שלי. פחות אהבתי את ההצלפות אם כי למדתי לתת מכות בשוט מבלי להשאיר סימנים, שזו היתה אומנות שהגברים מאד אהבו אצלי. אהבתי יותר את משחקי ההשפלות, הפכתי את זה למומחיות שלי והתיחסתי ברצינות רבה ללימוד הלקוח ורצונותיו. הקשבתי להם וידעתי לזהות את הצורך של כל אחד ועד כמה אפשר למתוח את החוט.

 

גם לי היו גבולות אבל עד הגבול היה מרחב גדול של דימיון והשפלה. אני לא חונקת ולא מלכלכת. מקלחות זהב הפכו גם הן למומחיות שלי. למדתי לשתות הרבה לפני המפגשים ולשלוט על פי הצורך במקלחת. מפקדים בכירים בצבא נהגו לבוא אלי, היו ימים שהרגשתי שאני קצינת נפגעים של הקצינים הבכירים שבאו אלי. רב הקצינים ביקשו שאשלוט ואשפיל אותם בעזרת הנשק שלהם. התאמצתי שלא לחשוב על השרות שלהם בשטחים ופשוט להבין שהכוח שבידם הוביל אותם לפרוק אותו אצלי. בספרות המקצועית שקראתי, מעולם לא מצאתי השפלות עם נשק, זה היה פיתוח ישראלי.

 

מלבד מקרה אחד, לא נתנתי לאף אחד לענג אותי. מעולם לא קיימתי יחסי מין עם הלקוחות שלי. הסיפוק שלי בא מהיכולת שלי להשפיל עוד ועוד בצורה מקורית, לא רק מה שראיתי בסרטים. היה לי סגנון יחודי. הייתי דורשת ולא מוכנה להתפשר גם לא עם לקוחות חדשים. למלכה לא אומרים לא. אורח החיים הזה היה טובעני מאד, הייתי צריכה להיות כל הזמן מחדשת לפחות ללקוחות הקבועים שלי.

 

יום לפני שחגגתי את יום הולדי הארבעים, צילצל אלי מישאל. ביקש לבוא ואמר שזו פעם ראשונה והסקרנות הובילה אותו אלי. לי ברור שהם מקבלים המלצות מחברים ומוכנים לשלם את המחיר הגבוה ביותר בשוק ההשפלות. מישאל נכנס לדירה ובחן אותה מכל פינה. אחר כך ישב והחל לחקור אותי איך? כמה? מה? הבהרתי לו שאני המלכה ולו אין בכלל זכות לשאול אותי ללא רשות. הוא קם וצעד לכיווני, הבצרתי בו לחזור ולשבת אבל הוא מולי מצמיד את שפתיו ונושק לי נשיקה. לא יודעת מה קרה לי, באיזו מהירות התמסרתי למישאל ונתתי לו לנשק ולקחת אותי למיטה. המיטה שבה הייתי משכיבה לקוחות ומצליפה בהם הפכה לראשונה למיטת אוהבים. נסחפתי לחיבוקים ולנשיקות הארוכות עם מישאל ולראשונה הסרתי את מסכת המלכה. לא נתתי הוראות, נענתי לכל הובלה שלו עד שמצאתי את עצמי מתענגת ומענגת ללא מחסומים. למחרת הסרתי את הכתר.

תגובות