יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
בלתי נראיתאתמול אחרי הצהריים, ישבתי וחיכיתי לך איפה שקבענו. הבטחת שתבואי סוף סוף, ואני כבר ממש התרגשתי. אמרת שנדבר, שסוף סוף הקשר שלנו יתקדם לכיוון הנכון, ואני הכי שבעולם הייתי מאושר, הכי שאפשר שמחתי.
קבענו ל- 18:00, והייתי שם כבר שעה קודם, רק בשביל לא לאחר לך, רק כדי שלא אשכח ממך חלילה. וישבתי שם, וחיכיתי, ולא באת. אבל לא התייאשתי. את בטח סתם מאחרת, חשבתי לעצמי וחייכתי, אני אחכה לך כמה שצריך, כמה שתגידי, אני לא אתייאש ואלך לי משם. כבר 18:20 ואני מתחיל לדאוג שאולי קרה לך משהו. אני מסתכל מולי ורואה את שמך כתוב שם, באותיות מרובעות של מחשב, ודמיינתי אותך לעצמי ונראית לי כל- כך מושלמת. אני מביט שוב בשמך ומחכה לראות אותך כבר. הידיים קופאות לי כבר מרוב התרגשות ואני מת כבר להתחיל לדבר איתך. לרגע חשבתי שאולי את נהנית למתוח אותי, אבל לא, זה פתאום כבר לא נראה לי הגיוני. כבר 19:00. נמאס לי לחכות. קמתי משם והלכתי לבכות עלייך, שאת יודעת להיות לפעמים כזאת רעה. עצוב לי עכשיו נורא ואני ממרר בבכי שלא היית שם אתי. אחר- כך כשדיברנו, התפלאת שהגבתי ככה, אבל לי זה נראה לגיטימי לגמרי. כי עם כל הכבוד, מאיפה אני צריך לדעת שהיית שם כל הזמן, רק על סטטוס "בלתי נראה"?! ©כל הזכויות שמורות לעומר דוד
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |