סיפורים

מפלצת בתוך הארון

׳ž׳₪׳œ׳¦׳× ׳‘׳×׳•׳š ׳”׳׳¨׳•׳Ÿ.doc

ביום שלישי בערב שמעתי רעש מוזר שבקע מתוך ארון הבגדים שלי. לא ידעתי מה זה היה, משונה

חשבתי לעצמי. באותו רגע פחתי את דלת הארון ובין הבגדים המקופלים ראיתי מפלצת שחורה.

קפצתי מבהלה אולם, היא גם קפצה באותו הרגע ואז נרגענו קצת ואז הסתבר לי שהיא הייתה נחמדה.

 

למחרת הערב שמעתי את אותו הרעש קראתי כולי נרגש ונרעש לאמא שאף היא תזכה לראות ולהכיר את הייצור הגדול והנחמד אולם, משהיא פתחה את הדלת שום דבר לא היה שם. מה לא יכול להיות חשבתי לעצמי, או שמא אני מדמיין
הלוא רק אתמול הייתה שם מפלצת שחורה גדולה וחמודה.

 
בבוקר, שהייתי לבד בחדר פתחתי שוב את הארון ומה ראו עיני הלאות והעייפות כן, כן אינכם טועים אותה המפלצת. שאלתי אותה מפלצת, מפלצת ממה את כל כך מפחדת, והיא השיבה לי אני מפחדת מאנשים גדולים אני מופיעה רק בפני ילדים קטנים.

 

באותו יום בחדר לי ולמפלצת היה ממש כיף, שיחקנו כל היום. עשינו מסיבת תה דמיונית וגם שיחקנו בקוביות ובשאר משחקים. אמא שאלה אותי, מה אתה עושה מה זה כל האי שקט הזה המצוי בחדרך?

אמרתי לה סתם, באמת זה כלום, אין פה שום דבר.

 

בערב, בדיוק לפני שהלכתי לישון, רציתי לדעת אם גם אני אוכל להצטרף אל המפלצת ולישון איתה יחד בתוך הארון, היא אמרה לי שלצערה אני לא אוכל כי הארונות מתאימים רק למפלצות לישון בהם וכמו שהיא לא יכולה לישון במיטה שלי אני לא יכול לישון בארון.

 
למחרת בבוקר שהתעוררתי, היא עוד פעם הופיעה, והפעם הזמנתי חברים שלי שיבואו ויוכלו גם לראות אותה. הם באו בצהריים היה לנו ממש כיף ביחד השתובבנו כל כך, אמא לא הייתה בבית באותו היום אז יכולנו לצאת מהחדר ושיחקנו מחבואים ותופסת בתוך הבית, היא לא יכלה לצאת החוצה אל כל הגדולים.

 
ביום שישי ושבת לא הייתי בבית, נסעתי עם ההורים לטיול בצפון, ובשביל שהמפלצת לא תהיה לבד השארתי לה את המשחקים האהובים עליי כדי שגם היא תוכל לשחק בהם מאחר שלא רציתי שהיא תרגיש בודדה ועצובה. לא דיברתי עם הוריי על החוויה הסודית שלי בסוף השבוע.

 
ביום ראשון הייתי צריך לחזור לבית הספר, החופש נגמר, המפלצת גם לא הופיעה באותו היום, התארגנתי והתלבשתי לקראת בית הספר. אמא שאלה אותי תגיד, היו כל מיני רעשים בימים האחרונים שעלו מן החדר שלך, מה זה היה. אמרתי לה אני באמת לא יודע. וזה יהיה הסוד שלי ושלכם. 
 
 

 

תגובות