סיפורים

בקר תחילת שנת הלמודים-

עוד נמנמתי במיטה,  הפעמון צילצל. לרגע אחד עוד קיוויתי, שזה סתם איזה מטורף, שהתעורר באמצע הלילה,  ,מבט אחד על השעון הספיק לי בכדי להבין . זה היה יום זוגי, ובימים זוגיים השכנה תמיד באה לקחת את הילדה שלנו למעון. בימים אי זוגיים אשתי לוקחת את הילד שלהם. פה ושם אנחנו מתבדחים שבעתיד, הילדים שלנו יתחתנו. קמתי מהר מהמיטה לעזור לילדה להתארגן,היום הראשון לתחילת הלימודים   ילדתי  עמדה  מוכנה כמעט לגמרי. זוגתי חייכה ואני מצידי החזרתי לה חיוך. חייכנו לעצמנו, ונשארנו עוד קצת במיטה. ידעתי, שהיום מצפה לי יום חשוב בעבודה,הרשיתי לעצמי להתפנק עוד קצת.
  נישקתי עוד פעם ועוד פעם.לזוגתי חשתי לטיפה בגבי הידיים שלה מיום ליום נעשות יותר ויותר  קשיחות   הרהור חלף בראשי,  בגלל הסבון לניקוי
כלים. "חייבים להחליף אותו בנוזל ללא כימיקלים".
 
 הסתובבתי והרעפתי נשיקות על גבה. ידעתי, לה הפנים והגוף המושלמים .. מיד תפסתי פניה בשתי ידי והתבוננתי  בה בחיבה גדולה באהבה שגרמה לי לשכוח את האוברדראפט שלנו .זוגתי החזירה לי מבט מעורפל מלא רוך.שגרם לי לרצות ולהשאר בבית.. בלי לבזבז זמן,ליטפתי אותה נשקתי לה את הבטן,השטוחה כמו אחרי לידה .בשבועות האחרונים רבנו כמו זוג ניצים. כמה טוב היה להתעורר לבוקר.  אחר. אהבתי את הבקרים של התפייסות לאחר ריב אוהבים..
   , הטלפון צלצל. לא רציתי לקום, , .הושטתי יד בחוסר רצון למכשיר הטלפון : קולו של הממונה שלי." קבלת את הקידום, שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן, שמח מאוד לבשר לך אישית"!.
אז איך זה לקום בבוקר עם האיש שאת אוהבת?

 
 הערה: יוצרות/ים יקרים. כל מה שכתוב בסיפור הקצרצר לקוח מהנט. הסיפור והדמויות לא היו ולא נבראו. מהרהורי ליבי לפתיחת שנת הלימודים.
תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה.
שנת לימודים פוריה. לילדים בגן לילדים בבית הספר לפעוטות במעון.
למורות/ים למנהלות/ים ולכולנו שנה פוריה שנה של בריאות אושר וכל שתבקשו לו יהי.


תגובות