סיפורים

אלבום תמונות

 
לבשתי לכבודך את השמלה הלבנה שקנית לי אז בשוק בירושלים. את שיערי פיזרתי והנחתי לו להחליק בפשטות במורד גבי, למרות שתמיד העדפתי לעשות בו תסרוקות. השמלה הדקיקה מעטרת את גופי וחגורה דקה למותניי. את ימי הכיף שלנו לא אשכח לעולם. טיולים שארכו שעות על גבי שעות, חוקרים את הטבע, מגלים עולם חדש לגמרי.
 
נעלתי את המגפיים שהשגת לי דרך חבר של חבר של חבר שלך. פיסות עור מזוייף התרוצצו להן וקישטו את המגף. כל כך אהבתי לנעול את הזוג הזה, כי רק לי היו כאלה. אף פעם לא הבנת למה כל כך התלהבתי מהן, לא יכולתי להסביר לך שהן נדירות כי אתה זה שהשיג לי אותן.
 
כתבתי לך מכתב בתוך הדפדפת הפרחונית שקנית לי בחנות לכלי כתיבה. התלהבתי מכמה דוגמאות, ואת כולן רצית לקנות לי. ידעתי שאפשר להעריך מוצר רק אם יש אחד ויחיד ממנו, לכן בחרתי בדוגמא אחת שקרצה לי. את רוב הדפדפת השקעתי במכתבים שכתבתי לך ושלחתי בדואר, מכתבים שהכילו בתוכם את שלל הרגשות שעודני חשה כלפיך.
 
העתקתי ציטוט מאחד הספרים שנהגת לשלוח לי בקביעות. החכמה שלך תמיד סקרנה אותי, אהבתי לשוחח איתך שעות ולגמוע בהנאה את חלקי המידע המגוונים שהיית זורק באוויר. עולמך הפנימי שרוי במעטפת של מסתוריות, עד היום לא הצלחתי לפענח אותך כליל.
 
התבשמתי בבושם שקנית לי לחגיגת שנה של זוגיות. היה זה לילה סוער ומלא תשוקה, גיליתי צד חדש בך והתענגתי רק מעצם המחשבה על מגעך הרך, מלטף את עורי העדין. התזתי על צווארי שתי התזות מהבושם. הנחתי בזהירות את הבקבוק השקוף ששיקף את כל מה שאני חושבת ומרגישה.
 
הצצתי באלבום התמונות הקטן שלנו. לרוב הופיעו שם תמונות שלי בכל הטיולים שלנו. אהבת לצלם אותי עם רקעים מיוחדים, נופים קסומים ועצים וותיקים. אהבתי לעשות פוזות חמודות למלצמה ולראות את חיוכך הצדדי מתעקל באיטיות. עיניך ממוקדות בי, ואני קופאת.
 
שמעתי את הדיסק עם השירים שהכי מזכירים לי אותך. "פגישה לאין קץ" הוא אחד מהם. עוצמת עיני ומשחזרת לאיטי את הרגעים שרקמנו יחד. טפטוף הגשם שבחוץ יצר אווירה חורפית חמימה והיה כה נדרש שתחבק אותי חזק. נותנת למוזיקה להוליך אותי לאן שתחפוץ.
 
טעמתי את סוכריות הטופי שנתת לי בחג פורים. סוכריות טופי תפוז קטנטנות עם איורים מתוקים על העטיפה. מועכת בפי את חתיכת הטופי והטעמים מחזירים אותי לאחד הלילות הקסומים שלנו, בו לעסנו טופי ונסענו לטיול לילי. ליטפת את ידי הרכה ושתקת, מבטך סוקר את הכביש הריק, הנוף כהה ואנחנו חותרים אל עבר לילה שלא יישכח לעולם.
 
 

תגובות