יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
קשר קצר וילדותי כמעט כמוניכל כך הרבה רגשות. כל כך הרבה דברים לומר לך. מאיפה אני מתחיל?!? זה התחיל באהבה לא מבוקרת. הלב התנפח בכל פעם שרק שמעתי את קולך. אהבתי את מגע עורך יותר מהאוויר שנשמתי. אהבתי את צחוקך יותר מהמילים שאמרת לי. אהבתי, פשוט אהבתי. הרבה סיפורים ליוו אותנו לאורך כל הדרך. מצחיק שאפילו באחד לא הייתי שותף, ועדיין נתת לי לקחת בהם חלק. לא חשבתי כי הם נכונים. רציתי באהבה שלך להאמין. אמרתי דברים נוראיים. לא כי פגעתי בך כשאמרתי – כי לי הם לא נתפשים כדרך. חשבתי שטעתי , חשבתי כי אני הבעיה. רציתי את ידך, תהיתי אולי דרכך, אולי באהבה שלך אמצא עזרה. כמה תמימות חשבתי לא פעם. איזה יצור מושלם. זה לא טפשות אמרתי, זו רק תמימות ,זו רק תמימות. עכשיו אני צוחק בקול. זו לא תמימות שלך ילדה, זו שלי ושמה טפשות. חשבתי יחד נעלה צפונה. אולי לקנדה יום יבוא וניסע. מסתבר ולא טעיתי, מסתבר וכל מה שתהיתי היה הוא ונכון- זו לא האהבה שלך אלי דיברה, זו הדרך שלך אל הדרום. עוד מעט וזה נגמר. החבל שקושר ביננו נקרע. ישבתי לילות בודד , חושב עליך , מה את עושה. עם מי את מבלה. רציתי שלפחות באהבה שלי תכירי. כי מהיום מגיע לך יותר. למה ואני איני מופתע ושום דבר בדרך לא השתנה? חשבת שבמילים שלך ואת נוקמת. חשבת כי המרחק יגרום לי הכרה. תודה לך שהפכת את זה לקל יותר , את המילים שלך לעולם לא אתן בחזרה. בלבול אמנם אחז בי לכמה ימים, מהר מאוד הבנתי , למרומים מבט נשאתי אומר תודה לאלוהים. הרבה שנים הסתובבתי. ראיתי לא מעט. חשבתי כי את שותפה כמוני לסוג אחר של ריגושים. אצלי מזמן עבר הרגע. עכשיו זה רק ריגוש מתמיד. חשוב לי שתדעי. חשוב לי שתביני. כאבתי.אהבתי. איכזתי. אני יודע. לעולם לא אמרתי מילים רק כדי לפגוע וזה נכון גם לעכשיו. אני יודע שפגעתי –זו לא המטרה. באמת שבאתי ורק בשם האהבה. זה סיפור של אהבה חולפת נשמע לרגע כמו עוד שיר. תראי כמה מעט מילים כתובות שיכולות פשוט להסביר. מדהים איך שנים של היכרות ביננו מובנות לי בכמה מילים. מדהים איך זה נגמר אצלי בכמה רגעים. "תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר" פעם הייתי אהובך – היום אני פשוט רועי תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |