פוסטים

לחייך ארדואן

לחייך ארדואן

על מסכי הטלוויזיה, ברוב עם מול קהל אוהדים חסר תקדים, כאילו זכתה הנבחרת המקומית במונדיאל, ראינו את ראש הממשלה התורכי כשאינו חובש לא תרבוש ולא בורקה, מצטט מהתורה הקדושה שלנו, מספר התנ"ך עתיק היומין, שכולנו לומדים אותו, מטף ועד זקן, וזועק מול קהלו המריע: "כך כתוב בספר התורה שלהם – לא תנבח". באמת, שמעתי אותו בטלוויזיה!!

יופי ארדואן. תלמיד חכם של ממש.

האם אתה יודע מה עוד כתוב שם? כמה פסקאות מאוחר יותר? זה משהו שנמשך מאז ועד מלחמת העולם הראשונה, עד ימיו של קצין אנגלי צעיר שנלחם בצבאותיך על אדמות ערב, ביחד עם חבריו השייכים האמיצים ועם חרבותיהם המתנופפות כבעווית בטן תוך התקף אפנדציט נורא הוד.

לקצין ההוא קראו לורנס איש ערב. כך במפורש בניב האינגליזי ערבי המקומי שם, והוא הזכיר את אותו פסוק מפתח, שכדאי לך להפנים אותו כבר היום, לאמור: "נהרוג תורכי וננוח". חס וחלילה, לא נאמר שם נהרוג תורכי וננבח!

אז בשם-פעילי השלום שלוחיך על ספינת המרמרה, שכל כך רצו לדבר בנימוס מופלג עם חילינו שפלשו באקט פיראטי שפל אל ספינת השלום שלך, שיצאה במשימת הצדיקים אוהבי השלום והחסד, נושאי מסר אהבת האדם, החלו החיילים הפושעים לקיים את הפסוק, להרוג אחד מנושאי המוטות והסכינים, לנוח רבע שעה, לקיים קבלת שבת, ולהמשיך במשימתם עד צאת השבת או עד אחרון פעילי השלום שלך.

אבל גם את זה הם לא יכלו לבצע ממש כנאמר, וכך ברוב אכזריות צמאת דם, הרגו / רצחו תשעה תורכים תמימים, כאילו היו אלו כבשים על המזבח.

אז מה אם ספגו הרשעים הללו מכות נאמנות, באלות, בלומים, סכינים שלופות, חרבות, שרשראות ברזל ושאר חפצי שלום בלתי מזיקים? מי הזמין אותם לעלות לספינה שכל מטרתה היא להביא שלום לעולם וסיוע הומניטארי לתושבים המורעבים של רצועת עזה, שמלאכי השרת משמשים לה כממשלה? האם זו סיבה להתפרע ולירות באנשים?

אתה מסתכן מר ארדואן. אתה מתעסק עם המדינה הלא נכונה. כבוד גדול לא יצא לך מזה. לרשעים תמיד יש מזל, ולמרות כנופיית הפורעים שלך, צדיקים האוכלים את בשר שור הבר או הלוויתן, גברו עליהם החיילים המרושעים בתוך זמן קצר וגרמו לך השפלה אישית קשה, עד שאשכיך רועדים מזעם קדוש.

אבל הנה סיפור בשבילך ארדואן הנכבד, משהו שפורסם בימים אלו, שיש בו להפחיד אותך קמעה ולומר לך "דחיל ראבאק" שים לב! רוץ להתחבא.

ובכן מר ארדואן היקר, צדיק הדור, מטיף המוסר לעמים, כך מספר הסיפור, ואתה תבחר עד כמה הוא אמין ועד כמה סיכונים הוא צופן בחובו לך בעיקר, ולחסידיך.

רק שבועיים חלפו מאז, בסודיות מופלגת, כמיטב מבצעיו החשאיים של המוסד הישראלי ומערכת הביטחון המפורסמת שלו, שוגר לחלל לווין ענקי מבסיס סודי אי שם באוקיאנוס, בקרבת מיקרונזיה המוכרת באהדתה הפושעת הבלתי מסויגת בישראל הפיראטית, זו המדינה הרוצחת פלסטינים תמימים, פוגעת ברוב רשע בארגונים המוסלמים הצדיקים – החמאס וחיזבאללה, והצוחקת בפניה של איראן ידידתך ואחמדינג'ד הגוואד,  אלו הצדיקים שלא באו לעולם אלא כדי להביא ישועה לאנושות.

לא בכדי אני מספר לך על השילוח הסודי הזה, אלא כדי  שתיכנס לכוננות ספיגה, ותכין נאומים קשים ומתלהמים, כשאתה מתחבא במקלט, (לא שזה יעזור).

את לווין האימים ההוא, הרימו אל שמי הלילה צרור של שלושה טילי יריחו ארוכי הטווח שפיתחה התעשייה הצבאית  המפורסמת של האויב הציוני. את שלושת הטילים (ויש אומרים חמישה) עטפו רצועות של חגורות צבאיות, מקושטות סמלים אנטי תורכיים  ואיגדו אותם לכדי משגר רב עוצמה ביותר.

הלוויין שהוצב בראש מערך הטילים הזה, הוא מהגדולים ששיגרה מדינה כלשהי אי פעם לחלל, אבל המטען שהוא נושא, זהו הפרט היותר חשוב בשבילך ראש ממשלת תורכיה הנכבד והיקר.

עשרות סדיני פילים ענקיים שנתפרו יחד, הסתירו מעיני העולם כמסך ענק, את שיגורו של הטיל המשולב הזה למרומים, וכך טרם נודע דבר שיגורו לחלל, עד כה.

הספארי ברמת גן תרם את הסדינים, שהפילים הסכימו לוותר עליהם למען המטרה הנעלה, ולהמתין בסבלנות פילית ידועה, משך כמה ימים ולילות, עד שיתפרו להם חדשים.

אני יודע שכל מה שמעניין אותך כעת הוא רק – מה נושא בתוכו לווין האימים הזה?

נו טוב, כולנו סקרנים מאד, אבל תודֶה שסקרנות היא תכונה אנושית, ואפילו תורכי, שהוא במקרה גם ראש ממשלה, אינו חסין בפניה.

אקצר לך את סבל הסקרנות והמתח הנורא שאתה כנראה כבר שרוי בו והדאגה ניכרת בזיו פניך, ארדואן.

ובכן, הלוויין הענקי והנורא, נקרא "יום הדין"  או כביטוי ישראלי מוכר וידוע: "זה סופו של כל ברנש, כל פושע נענש".

"אבל מה הוא נושא? מהו המטען?" אתה כבר צורח, מעוצבן כהוגן.

נו אל חשש, בוודאי שאספר לך, אחרת יתכן שתתאבד לפני שהלוויין יופעל, ואז זה יהיה חבל מאד. תחזיק מעמד היקר באדם, הכל נעשה לכבודך.

בתחילה חשבו במערכת הביטחון למלא בתוך הלוויין הזה חומר מרוכז ממפעלי השפדן, שישוגר אל כתובתך באמצעות קפסולות מתוחכמות נהוגות GPS. יכול להיות אפילו שהכניסו כמה כאלו ללוויין, אבל המוח הציוני המעוות הוסיף וריכז בקפסולות רבות כאלו גם חומר של פסולת גרעינית רעילה וקטלנית, שנגנבה בחשאי ממאגרים סודיים במדינות מוסלמיות מוכרות במשך שנים ועובּדה במיוחד למטרה הקדושה, חומרים שישוגרו, קפסולה אחת בכל מעבר של הלוויין הזה מעל שמי תורכיה, היישר אל כתובת משרדי הממשלה התורכית, אל הפרלמנט ואל כתובתך האישית.

כדי שתישן בשקט אדוני רב החסד והאמת, צוידו משגרי הקפסולות הללו במאיצים מיוחדים ומנגנונים מתוחכמים במיוחד, שיוודאו שהחומר שהן נושאות ישתחרר בתוך מקום סגור, כמו באולמות וחדרי הממשלה, ומתחת ליסודות ביתך למשל.

החומר הזה יתפזר באופן הומוגני ותוך השהייה, כך שריכוז מכסימאלי שלו יפרוץ אל פני השטח ויכסה שטח גדול יותר, ויהיה האפקטיבי ביותר.

אומרים לי שהנפגעים, בעיקר אם הם ראשי מדינה תורכיים, יסבלו בתחילה עוויתות נוראות, אך הסר דאגה מליבך, זה עובר תוך זמן קצר שאחריו לא תחוש דבר, אלא את משק כנפי ההיסטוריה . . .

בשורה נוספת יקירי ראש הממשלה התורכי, אתה לא לבד.

הלוויין מתוכנן לעבור מדי כמה הקפות גם מעל לבנון, ולשגר קפסולה במעבר כזה, אל עבר המקלט של כבוד השייך נסראללה, ואם יישארו די קפסולות, ישוגרו כמה כאלו גם אל כתובתו של המן העכשווי, כבוד נשיא איראן – אחמדינג'אד.

כשקפסולה כזו מגיעה ליעדה יקירי, היא נפתחת, מתוכה משתחררים חומר מוצק בצורת אבקה שחורה או נוזלי למחצה, וגז כבד החודר אפילו לבונקרים הכי מבוצרים.

תוך כמה דקות, מבלי שיורגש דבר בחוץ, יושבי הבונקר ישיבו את נשמתם לבוראם ויהפכו לשאהידים בלא להמתין למשיח. אללה כבר יקבל את פניהם אי שם בגיהינום.

אל תחפש את הלוויין במכ"מ או בדרך אחרת. הוא מוסווה בחומר אנטי מכ"מ. הוא לוויין חמקן שצבוע בשחור, ולא יתגלה אף בטלסקופים הכי חדישים. רק חכה בסבלנות, הוא יגיע.

תגובות