פוסטים

מין עתידני

הערה: אין להתייחס ברצינות לאף מילה במאמר שלהלן.

אלא אם כן בא לכם. תרתי משמע.

 

 

מאת רוברט ג'ונסון,  דיקולוג ראשי , פורסם בכתב העת מינאמין, נובמבר 2026

 

הדיקולוגיה היא הענף עליו יושב הגזע האנושי כולו. אין כמעט שום מקום, בספרות, בקולנוע, בארכיטקטורה, בביולוגיה שאינו קשור בו בצורה כלשהי, במישרין או בעקיפין. הדיקולוג הממוצע אינו שואף להתנצל או להצדיק את עצם קיומו, אלא מנסה להבריר מחדש את יחסי הגומלין בינו ובין ההתמקצעות המקבילה אליו -  הפותולוגיה.

     הפותולוגיה, שראשיתה בידיהם של כמה מדענים חובבי וגינה, זכתה לקיתונות מפיותיהן של פמיניסטיות, אך כפי שנראה מיד, מטרתה אינה הוזלת הנשיות אלא העצמתה. מאז ומתמיד רחש הגבר כבוד רב למיניותה של האשה ואף חרד ממנה; כל האלות הגדולות כעשתר, ענת, גאיה ועוד נחשבו כאלות פריון וככאלה שמהן נולד העולם. אפילו טקסי אופל מבית מדרשו של השטן מונחים ביסוד הסגידה למיניות האשה (לעיון מפורט בטקסים דמו-מיניים, ע"ע  הפנטגרמה הפוסט-סקסולוגית מפי אליסטייר קרולי). פותולוג חוקר את הווגינה ביסודיות וזהירות על מנת להפיק ממנה את המירב. ידוע הדבר שאשה מתקשה לחוות אורגזמה בעת משגל שגרתי, ופעמים רבות נותרת בלתי מסופקת שעה שסוסיו של הדיקון שמעליה עוזבים אותה באבק פרסותיהם. כמו כן, בעת ההתרגשות לקראת קיום ממשק ביולוגי מעין זה, אין הדיקון טורח במבוך על מנת למצוא את האורגזמייקר הנשי. ולפיכך משלבים הפותולוגים והדיקולוגים ידיהם על מנת להבטיח את סיפוקה של האשה.

     תפקידו של הפותולוג ראשית ליצור התניה במוחה של האשה למראה דיקון מצוי. בכל פעם שתראה אותו, יעלה במוחה שיר אהוב במיוחד. מחקרים קודמים כבר הוכיחו שהתגובה הכימית המשתחררת במוח למשמע מוזיקה שאנו אוהבים זהה לזו המופקת בזמן קיום יחסי מין. הדבר יכפיל את עוצמת תגובתה המינית עוד לפני ביצוע האקט עצמו.

     בשלב השני מחבר הפותולוג משדרים רדיופוניים אל פנים שפתי הווגינה. הללו ישדרו מסרים תת הכרתיים אל מוחה של האשה שפועלים באופן סוגסטיבי והופכים את תנועות הפנימה-החוצה של הדיקון ליותר מאשר תנועה פיזית שגרתית. סדרה של דימויים שעולה בה מקושרים בצמיחה, בהליכה על חוף הים, באכילת ממתק שוקולד או במעוף מגובה רב. הדבר אפשרי תודות לעבודת איסוף של עשרות מיליוני תמונות שהושגו בידי פותולוגים בכל העולם, ונתונה תודתנו המיוחדת לנשיונל ג'יאוגרפיק על תמיכתם הבלתי נלאית של צלמיו המסורים.

     הצד השני של המשוואה נוגע לדיקולוג. ידוע שלמרבה הצער אין הדיקון המצוי מחזיק מעמד זמן רב במהלך משגל. הממוצע שלו הוא כשלוש דקות -  פרק זמן שאין בו כדי להביא לידי מיצוי את יכולותיו המיניות כמו גם את סיפוקה של הפותה. לכן פיתחנו קרם מיוחד המצטנן בבואו במגע עם הפות ומפחית את קשיות הזיקפה על ידי הצרת כלי הדם. יש לשים 5 מיליגרם בכל פעם, לא יותר, אחרת תאבד הזיקפה כליל.

     ומה בנוגע לחדירה עצמה? ובכן, בשעה שחודר הדיקון לתוך ערוות הג'ונגל, הוא אינו עסוק בחיפושים אחר גיזת הזהב; מטרתו הביולוגית היא חיכוך עד כדי פליטה ותו לא.  הקרם שלנו, הקרוי  קר-קדימון, משהה את הפליטה אך עדיין אינו מנווט את הדיקון  לעינוגה של הפותה. לשם כך פותח במעבדות פו-דיק השגליל, סליל חשמלי שבא במגע עם מצבטים המושתלים מעל הדגדגן ומביא להשראה חשמלית בכל האזור האמור וממש לרעד בלתי נתפס של עונג (במהלך הניסויים על זוגתי, נרשמה דרגת הנאה של 114 קילו-בייטים אורגזמטיים). לאלה שטענו שקיימת בכך סכנת התחשמלות, אני שב ומזכיר כי הללו מלופפים בשכבת עור אורגנית  מתקדמת וחסינת מים. עם זאת, יש להגיע פעם בחצי שנה להחלפת העור, שירות הכלול בתשלום הראשוני על השגליל.

     בונוס מיוחד שהפיק אחד הדיקולוגים המוכשרים בתחום, הלא הוא פאפאפיליפו קיקלופיוס, מאפשר לגבר הלהוט לחזק את השראת השגליל באמצעות נשיכה קלה של צוואר הפותה, בזווית של 45 מעלות (אנו מצרפים ערכת לייזר המסמנת את הנקודה; לשם כך דרוש משגל מחשכי גמור כמובן). סלילון קטן המושתל בשן החותכת השמאלית מחדיר שבב של תחושות מיניות שהוזרמו בידי מהפנט ידוע (מאושר על ידי המועצה הרפואית להיפנוזה ופסיכודרמה) היישר אל מרכז העונג שבמוח. כך ניתן להשתמש בו גם על פרטנרית אקראית למשגל, ואין תופעות לוואי למעט נפיחות קלה בחניכיים ורצון להימנע משתיה חריפה למשך שעות ספורות.

     כעת יודע המין האנושי את פשר עבודתנו המאומצת להבטיח הנאה מעבר לזו שסיפק הטבע הבלתי מתחשב. אנו עובדים היום במרץ על שכלולים נוספים שיסייעו להגברת ההנאה במין אוראלי ואנאלי, ואפילו לבניית התניות במוחם של צופי סרטים פורנוגרפיים שיאפשרו להם להגביר את מידת ההנאה מבלי להזדקק לשפשוף מוטורי בתוספת ווזלין או מטליות לחות (אני מתעתד לקרוא לזה "פורנו-רחק"). אני צופה שעד 2030 יהיה שגליל בכל פות וקר-קדימון בכל דיקון.

     גבירותיי ורבותיי, המין הנשגב אינו רק נחלתם של מומחים לקאמה סוטרה או של מאהבים רבי נסיון; מעתה הוא יכול להיות מונח לפתחכם ממש, ואפילו בתוככם. 

תגובות