סיפורים

תריסים שבורים ב'.


היא, זאת, אחות של ההוא. המוזר הזה. מה שמו? כן, יוגב. עשתה סיבוב עם החתול שלה. מהו שמו של החתול? נראה לי אורלי? לא, לא, לא אורלי.. פולי יכול להיות? טוב, זה לא משנה באמת. היא עשתה סיבוב, סיוון הזאת. קצת חייה בסרט, מרימה גבות כשמישהו אומר משהו מצחיק, אבל מה?? מחזירה קריצה לכל בחור בעיר. בכל אופן סיוון המופרעת הזאת יצאה לטיול עם החתול שלה, כשהיא לבושה בסה"כ בטייץ שחור וחולצה לבנה ממחזור הטירונות שלה אי שם משנת אלפיים ושתיים שהייתה קרועה למעלה. היא לא לבשה חזייה וראו לה את הפטמות הזקופות והגדולות שלה. לא משנה לאן הלכה אנשים שרקו לה ובחורות חייכו אליה במבוכה והתלחששו מאחורי גבה. בקיצור זה היה צהרים כזה כשזה קרה, היא הסתובבה עם החתול שלה השמן והכתום שלה. אלוהים יודע מאיפה היא הביאה אותו?! היא הסתובבה איתו עד שהתיישבה בגינה ציבורית כזאת, שחררה את רצועת החתול שלה וזרקה לו קצת אוכל כזה מגעיל של חתולים ונכנסה אל תוך האייפון שלה. לפתע איזה בחור קירח ושמן שכל השק שומן שלו בורח מבעד החולצה – כאילו קורא בכל רם: "הצילו אותי!!" בכל אופן זה בכלל לא הפואנטה, הפואנטה היא שהבחור השמן הזה לפתע התיישבת לידה כשידו מאוגרפת ואז לפתע משום מקום הוא הניח את היד שלו על הרגל שלה, היא שמה את היד שלה על היד שלו וכאילו לקחה ממנה משהו. אחרי זה לקחה את הדבר הזה שהוא שם לה על היד והחביאה את זה בתוך התחתון שלה! אלוהים ישמור בנות ישראל האלה! אחרי זה הבחור השמן קם והחתול השמן שלה התחיל להסתרח סביב רגליו, כמבקש שילטף אותו כזה. נו, כמו שכל חתול תמיד מבקש. הבחור השמן חייך לסיוון הזאת

ולפתע.

משום מקום!

הוא הרים את רגלו לאחור ובעט בחוזקה בראשו של החתול והראש שלו, כמו תריס שנשבר, נתלש מהמקום ועף! ופולי, החתול כשהוא בלי ראש התחיל להשתגע ולאחר רגע נפל על הרצפה ומת. סיוון התחילה להשתגע לגמרי, היא קמה בעצבים מהספסל והתחילה להרביץ לאותו בחור שמן. הבחור הביא לה אגרוף.

נשבעת באמא שלי! ראיתי את זה בעיניים שלי ושכל מי שאני מקירה ימות אם זה לא מה שהיה.

בקיצור הוא מביא לה אגרוף והפיל אותה ארצה. היא, סיוון, לא נכנעה לו. ובאומץ או טיפשות קפצתה עליו כשהיא מקללת את האמאמא שלו והוא הביא לה עוד אגרוף לראש וזהו, זה. היא נשארה לשכב על הרצפה, באמצע הגן!

אבל זה לא הסוף!

"למה??" סיוון שאלה אותו.

"למה לא עזרתי?" בגלל שפחדתי ממנו מה אני יעשה, וגם לצערי הטלפון שלי נהרס במקרה בבוקר ולא יכולתי להתקשר למשטרה. הנה, רואה? הטלפון שבור, נפל לי במדרגות. לא משנה.

אז בקיצור סיוון שואלת אותו כשהיא שרועה על הרצפה "למה עשית את זה??" והוא אומר לה "אל תדאגי, את תקבלי אקספרס לבית את הראש של החתול." הוא, השמן המפחיד הזה הרים את ראשו של החתול כאילו הרים סתם שקית זבל בשביל לזרוק את הזבל. לא נגעל, לא כלום. פשוט הרים אותו ביד אחת כשעוד דם נוזל לו מהראש. הוא אמר אחרי זה לסיוון "תיהני מהחומר." ירק עליה! והלך משם.

אין! מפלצת השמן הזה!! מפלצת!

 

וזהו, זה. עד לפה ראיתי.

 עכשיו אפשר ללכת?

***********************

יוגב שם את הקופסא על השולחן, הוציא מכיסו את האולר וקרע בעזרתו את נייר הדבק, הסתכל בתכולת הקופסא ואת פיהו פער כשראה שמה שמונח בתוך הקופסא זהו ראשו של פולי, החתול של סיוון. יוגב הלך למטבח, הוציא מאחת המגירות שתי כפפות גומי, תפס בראשו של החתול והרים אותו.

לאחר מכן הלך למקום בו התריסים היו שבורים, והניח את ראשו של החתול עליהם והלך לישון על הספה.

 

כי מה זה משנה בשבילו? התריסים שלו תמיד נשברים, בעבר היה מרים אותם ומחבר אותם. אך היום למד כשתריס נשבר לא צריך לתקן אותו, להפך. כשתריסים נשברים רואים יותר טוב את הרחוב, אך שכח משהו אחד. כפי שרואים יותר טוב את הרחוב, כך הרחוב רואה טוב יותר גם אותך. 

תגובות