יצירות אחרונות
אוהדים הורסים (1 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (7 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (7 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
בודדים סוחבים שנים משקעים (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -22/06/2026 06:00
קולע הסלים חלק ד - פרק אחרון (6 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -21/06/2026 22:00
פִּרְחֵי הַגַּן שֶׁנִּקְטְפוּ (5 תגובות)
אביה /שירים -21/06/2026 17:09
סיפורים
השינה-סיפור
מה גורם לנדודי שינה?
מה מקור הביטוי לילה לבן? השינה מיום
שנולדתי הצמידו לי אותה כבת לוויה, היא
ליוותה אותי בינקותי,בילדותי ובבגרותי, במהרה
היא הפכה לחברה קרובה ואפילו מאד- השינה- כל חיינו היינו צמודות זו לזו, כצל הלכה אחרי לכל מקום, רק
עצמתי את העינים וכבר ראיתי אותה שוכבת לידי-השינה, כעבור
השנים ,אני לא יודעת מה קרה ,אך, חברתי השינה, התחילה
להתרחק ממני לאט אך בעקביות, תחילה
הלכה ובאה כאשר התחשק לה, ואז
היתה נעלמת לימים שלמים ולא חוזרת אפילו בלילות, וכשחזרה
בקושי דיברה ולשאלתי "איפוא היית?" לא ענתה, אני
שוכבת במיטה ומחכה לה, אולי כבר תופיע ותפתיע , "אפוא
את חברתי ,שינה,למה ולאן נעלמת לי?" ככל
שעוברים הימים, כך היא מתרחקת ממני ולשווא אני מצפה לה, אולי
הלכה לחפש צעירה ממני? אולי יפה ממני שזקוקה לה לשנת היופי שלה? "בואי"
אני קוראת לה בחשיכה, גם אני זקוקה לך.. ואז
היא מופיעה ואחרי יום שוב נעלמת.. "את
חסרה לי" אני לוחשת בשקט של החשיכה בעודי שוכבת במיטה, את
חסרה לי מאד, אני צריכה אותך,בואי בבקשה, אך
היא נמצאת הרחק אי-שם, לא שומעת. אמשיך
לחכות לה וכשתבוא אקבל אותה יפה ואולי תסכים להישאר איתי כמו פעם. אני
חושבת ולבסוף נרדמת , אולי מרחוק היא שולחת את ברכתה ולכן אני
נרדמת? תגובות
גלי צבי-ויס
/
חברתך חסרה
/
28/02/2014 17:54
אילה
/
תודה לך ושבת שלום,,
/
28/02/2014 18:16
גלי צבי-ויס
/
שבת שלום יקרה, ששתיהן תחזורנה במהרה. :-)
/
01/03/2014 07:26
אילה
/
שבות שלום ,אמן ושבת מבורכת
/
01/03/2014 10:48
התחברותתגובתך נשמרה |