יצירות אחרונות
עֲדֵי-עַד שֶׁל הַשִּׁירָה - מֶחֱוָה לְרָחֵל הַמְּשׁוֹרֶרֶת (1 תגובות)
אביה /שירים -25/06/2026 07:00
מכשולים ומשברים בשלום (2 תגובות)
דני זכריה /שירים -25/06/2026 06:01
פַּרְדֵּס חַנָּה־סִיטִי (2 תגובות)
יעקב - RDT /שירים -25/06/2026 00:29
מאראדונה (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -24/06/2026 17:40
האור שבסוד (8 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
שירים
בתנועה מתמדת
מוקדש לעוזי (עצמי עצמי) כאח הוא לי, ששנתן לי אפנים כסופות בלי רמה בתנועה מתמדת גלילאו אמר, "ואף על פי כן נוע תנוע" ועצרו את חייו. אולי לכן איינשטיין אמר החיים הם כמו רכיבה כל הזמן צריכה להיות תנועה. אז דיוושתי על אופניים במעלה ההר אל המקום בו הוא פוער לועו ואפשר להגיע אל בטן האדמה, אופניים יפים היו לי בלי רמה - של בנות. עייפתי מאד, הזיעה ניגרה השרירים רעדו עצרתי ירדתי מאופניי - כעת המוות צריך להגיע כי איינשטיין אמר, שכדי לחיות צריך להמשיך ולנוע. חיכיתי - עצמתי עיני וראיתי מראות יער עד ראיתי בתוכו גם ים והיה שם מדבר עם נאות... כך נראה המוות? ערבבתי את הצבעים ופרחו לי פרחים וקוסם בא והפך אותם ליונים צחורות ואחר כך הפכן לשבעת הצעיפים הסרתי אותם אחד אחד... והמחשבה רצה קדימה חייכתי, שׂפתי חיים אני עדיין כאן וידעתי כי כדי לחיות צריך לעצור להתבונן אז מי צריך אופניים אני הולכת ברגל.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |