פוסטים

מכתב מעצמי

אהובתי, הספר הזה הוא מתנה ממני אלייך. תזכרי תמיד שאני שומרת עלייך, ואת אף פעם לא לבד. כשתרגישי שאת מאבדת את שפיותך; כשתרגישי שהלכת לאיבוד, ששכחת מאיפה התחלת ומה היה היעד, אני כאן. הספר הזה הוא צידה לדרך, ואל תפחדי לצאת אליה. אני מכירה אותך ויודעת שתהיי בסדר גמור. הכל יהיה בסדר. את חזקה מספיק להתמודד עם הכל. אל תשכחי מי את. אל תשכחי את הערכים שלך, שאת בחרת בעצמך. תשתדלי לזכור מה חשוב באמת, לראות את העיקר, ואל תתני לנקודות שחורות קטנות להשחיר הכל. הסתכלי מעבר למה שאת רואה. אל תאבדי תקווה.

כשאת נשברת - אני אבוא אלייך. ילדה שלי, אני שומרת עלייך ודואגת לך כל הזמן. אני קרובה אלייך תמיד. עכשיו יותר מאי פעם. זה בסדר להישבר מדי פעם. כולנו מתכופפים ברוח. הניחי את הראש באיזו פינה חשוכה, תבכי את נשמתך החוצה, הירדמי, קומי ותמשיכי להילחם. כמו שאת תמיד עושה. תצחקי בציניות על הכל וזקפי מחדש את כתפייך השבריריות למראה.

את מקסימה ואני אוהבת אותך. את רחוקה מלהיות מושלמת, ובמשך השנים תגלי בעצמך עוד ועוד חסרונות. אל תשפטי את עצמך בחומרה רבה מדי, יקירה. הסוד הוא לא להפסיק להשתנות. האידיאל הזה שיש לך בראש ל'אדם מושלם' לא יפסיק להשתנות לרגע, וגם את. זה בסדר וכך צריך להיות. אני יודעת שתמיד תשאפי להיות טובה יותר, וזה היופי שבך. אל תפסיקי לעבוד על עצמך, להשקיע בשכל שלך, במידות הטובות. את אדם טוב. כוונותייך טהורות. ראשך צלול, בריא ורענן מאי פעם. העולם פה כדי שתטרפי אותו, גם אם הוא קצת קשה ללעיסה.

אהובתי, בהצלחה לך.

-     עצמך.

2015\10\3

תגובות