סיפורים

פיתוי

פוגשת את החיוך בעיניו. נדהם משהו לראותה בלובי המלון בו התארח עם כל בני משפחתו. מזה זמן רב  תכננה יעל לפתות את אור תוך שתשכנע אותו שהוא מפתה אותה. כאשר מספר שבועות לפני המפגש המעין בלתי מתוכנן, דאגה היא לפטם אותו במילותיה עליהן חזרה שוב ושוב.

 

נזכרת כיצד אמרה לו שהוא המאהב הטוב ביותר שהיה לה, סופר הטוב ביותר שקראה, הגבר הפיקח ביותר שפגשה, ושהוא יכול לעשות בה כל שירצה ממש - הכל אם רק יחליט לעשותו.


יעל לא שכחה מהו תפקידה, מה אור צריך ומה הוא בעצם רוצה והקפידה להעניק לו את זה בחוכמה רבה. זו לא היתה חיבה, זו לא היתה הבנה, זו היתה תשוקה - וזההיה קל כי לה היה עודף כזה, מספיק משל עצמה.

 

לאחר שווידאה שהבחין בה, ומבטו פגש במבטה, הפנתה את צדודיתה אל ראי הלובי הענק שעמד מולה כמו בוחנת את שמלתה הכחולה האלגנטית שעטפה בעונג רב את גופה. מבחינה בו, מסתכל על שערה שעטף ברכות את פניה, עוקב אחר שפתיה כשהן נעות ומדברות אל מול בן שיחתה. זרם עדין ומענג התפשט לו לאט בכל חלקי גופה. נשעןלאחור על גבי הדלפק שעמד מאחוריו - מתעלם מכל הסובבים אותו, שמח על כך, כי הקדים לרדת ללובי והותיר את בני משפחתו מאחוריו.


התשוקה אפפה את כל גופו מנסה לחשוב כיצד, בעל כורחה ובניגוד לתוכניתה, ימצא את הדרך להביאה למפגש אינטימי לוהט, לא מתוכנן. מנסה להבין מה בדיוק מושך אותו אליה שוב ושוב  - ואם סוף סוף יבין זאת אז אולי יהיה מחוסן מתשוקתו הבלתי מרוסנת כלפיה במשך זמן כה רב.

 

יעל נראתה נהדר,  היה משהו בשובבות ובשגעון שבה שייתכן ואלו היו מקור התשוקה שגרמה לו  לרצות לקלף מעליה שכבה אחר שכבה. הזרם החשמלי שהרגיש בגופו כאשר פגש בה מולו, אך הגביר בו את הרצון להתקרב אליה, לקרוע מעליה את בגדיה המונחים על גופה כיצירת אומנות ללא רבב עד שימצא מקום בה שאינו מושלם, שיופיו אינו מתוכנן.

 

חולפת קרוב מאוד מאוד אליו, נוגעת לא נוגעת. עושה עצמה כאילו אינה מכירה אותו כמו אינו קיים בעולמה כלל וכלל. מרגיש באוויר את התשוקה המוקרנת ממנה בתנועות גופה, וחש את הרצון שלה להיצמד אליו כדי לתת לו להרגיש אתהמגע החם של גופה.


את מספר חדרה הוא השיג בקלות, ובחשכת הליל מצא עצמו עומד עלסף דלתה.  נוקש, הדלת נפתחה. "אני רוצה להתעלס איתך".  דוחף אותה פנימה, אוחז בכתפה, מוביל את גופה אל בין זרועותיו - יעל לא התנגדה. מביט בה מלא תאווה רוכן לעבר שפתיה... "אני רוצה להתעלס איתך פה ועכשיו". הוסיף, "אני רוצהלהפוך לחלק ממך, להרגיש את חום גופך".

 

גופה מתמלא תשוקה... הנה סוף סוף שומעת אותו אומר לה את מה שבדיוק תכננה. הידיעה שלעולם לא תוכל לחזור אחורה ולקחת בחזרה את מעשיה כבר לא הטרידה אותה. מרגישה מכושפת, חסרת שליטה מוחלטת, כמו נשמתה יוצאת מגופה, עומדת ומגחכת בתחושת נצחון מעליה עומדת מעל וצופה לה מרחוק בעונג ממזרי, ממתינה להתענג מהצפוי להתרחש מול עיניה.


אוזרת עוז מפשקת שפתותיה, מניחה ללשונה לפגוש את לשונו בדיוק כפי ששחזרה פעמים רבות בדמיונה. חוששת מנסיונו הרב ומרגישה את חששו שלא לעמוד בציפיותיה. מופתעת מכך שהוא לא היה מחוסן כנגד אותה חושניות בלתי מודעת זו שחווה הוא עימה. חשה את ריגושו בפעימות לבו הבלתי קצובות, רועמים בעוצמה רבה מול גופה, מתמזגות עם פעימות לבה. מרגישה שזה לא הולך להיות סתם סקס, וכיצד שוב הולכת היא לחוות את הטעם המתוק שטמון באהבה אסורה.

 

מבחינה ברעד הקל בצלעותיו שעה שרכן מעליה, ברעבתנות נואשת. מבחינה במבטו הכמה תוך נסיונו העז לשמור על צלילות דעתו. בידיים רועדות פורם את כפתורי שמלתה, מרכין את ראשו כדי לסמן בנוזלי לשונו בפטמותיה את גבול הטריטוריה, דומה לחיה רעבה המסמנת את רכושה.

 

מרגישה את לחות לשונו יורדת בשובל של ליקוקים ונשיקות לעבר בטנה עד הגיעו למרכז טבורה. בעדינות רבה מסיר את שארית בגדיה בשחררו בידו האחרת את זכרותו המרשימה. הוא רוכן מעליה, כאילו ידע טעמו של רגע מיוסר בטרם מימש את התמזגותו עם תשוקת חייו. רוצה בה והמום בהרגישו עד כמה,ובאנקת כניעה נכנע לתביעות גופו.


החדירה לתוכה מעבירה בה כאב, מהול בתשוקה אסורה. רוצה לספר איך לרגע הזה היא כל כך ציפתה ועל עשרות הפעמים ששחזרה בדמיונה... אלא שבמקום זאת, דמעות מלאו את עיניה. "ששש... אני יודע, אני יודע", לוחש בלטפו את עיניה, מלקק בלשונו דמעותיה,  רוטט כולו מהמעמד המרגש שהביאה להזיל דמעה.

 

מלטף את ירכיה בעדינות ולפתע ללא כל אזהרה, אוחז בהן בעוצמה רבה. מתחיל לנוע בתוכה כשהיא מצידה מנסה להתנגד, כדי לעורר בו עוד מאותה תשוקה מטריפה.  רוצה בכל מאודה להותיר בו רושם עדין של תמימות רכה, להותיר בו זכרון וחותם שיעיד על אופיה ויותיר בו תחושה של עונג מהול בתחושת סיפוק והנאה.


רוצה למשוך רגעים אלו לנצח, ביודעה כי יתכן ולעולם לא תשוב לחוות מעמד זה בשנית. מרגש אותה בגניחותיו הלוהטות וחמימות עוטפת עולהבכל פלגי גופה, מרגישה בעוצמת תשוקתו יוצאת ומתמזגת עם תשוקתה.  כורכת זרועותיה סביב עורפו, שורטת את גבו בצפורניה. דוחקת בו עוד ועוד עד להתפוצצות המטורפת שחוו יחד, התפוצצות שתשאיר בהם אותותיה  לעולם.

 

 

תגובות