יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
פוסטים
תחיו :) תהנו :) נצלו את הרגע...לפעמים יש מן הרגשה של לחיות את החיים במחשבה ,בהתבוננות ולא באמת ל"חיות" לחשוב על כל צעד וצעד אלפי פעמים בראש לסקור יתרונות וחסרונות עד שמתעייפים ובסופו של דבר לא עושים כלום , צריך לזכור שחיים רק פעם אחת וגם אם טועים זה לא סוף העולם כי עדיף לעשות ולטעות מאשר לא לעשות ולתהות כל החיים :"מה אם....? " לפעמים אני מסתכלת על אנשים מבוגרים או אנשים שכרגע עברו תאונה קשה ונפגעו בחלק ניכר מגופם וכתוצאה מכך חייהם השתנו באופן טוטאלי-אני יושבת וחושבת או יותר נכון מקווה שהם חיו את הרגע, ניצלו את הזמן שהיה להם כי במקרה שלהם מה שהם לא עשו כבר "מת" , הם לא יכולים מבחינה פיזית וגם יכול להיות נפשית לעשות משהו שוויתרו עליו בעבר ,וזה נורא להיסחב עם רגשות אשמה על עצמך או עם רגשות החמצה.... ואותו דבר לגבי אנשים מבוגרים אז זה מכניס אותי לפרספקטיבה לגבי החיים שאני לא יכולה לדעת מה יקרה לי מחר , מחרתיים או בעוד שנה אז מה שניתן לעשות היום-עושים , מה שבא לעשות היום –כדאי להקשיב ולמלא את רצונות הנפש כי סך הכל אנחנו בעולם הזה בשביל ללמוד שיעורים ואם זה המסע שלנו כדאי לפחות שננצל את זמננו בהנאה. אז תהנו :) מקווה שנתתי לכם חומר למחשבה ..... תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |