יצירות אחרונות
שינה טובה (0 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (6 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (12 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
גלידהגלידה כמעט חצות אני במיטה כמעט רדומה ופתאום בא לי גלידה, לקום, לקחת ,לאכול או להמשיך לישון. החשק ניצח, יש גלידה וניל עם פצפוצי שוקולד כמה טעים בין כפית לכפות אני תוהה ממה מורכבת המילה גלידה. יש בה גל , כיף לאכול גלידה ולהביט בגלים הם מתנפצים והגלידה בפה מתפצחת ולי יש גלידה בצלחת. איש דל ,חשק בגלידה אך אין לו כסף ואיך יאכל מנה לפתע נשמע קולו של ההד .. תקבל גלידה, דה,דה, ,אל דאגה, גה,גה, והוא אכן קיבל מנה טעימה ומרעננת, איך? עבר ברחוב וראה דוכן גלידה והפלא ופלא חילקו שם גלידה לכולם במתנה. אכל בהנאה וחזר לעוד מנה אכל בתאווה ובא בשלישית....אמרו לו די. ואני סיימתי את הגלידה ולישון מקווה במהרה תגובות
אורנה
/
שינה מתוקה כגלידה והלוואי וכולם יזכו דל אביון עשיר
/
17/08/2020 10:12
אילה בכור
/
ודה אורנה אכן זאת מצווה
/
17/08/2020 14:12
לילי,,,א
/
יש ימים מתוקים ויש לילות מתוקים, ואהבתי את הסיפור הממתיק לב
/
17/08/2020 10:36
אילה בכור
/
תודה לילי ובעיקרון אני לא מאוכלי הגלידה
/
17/08/2020 14:12
רבקה ירון
/
***
/
17/08/2020 12:26
אילה בכור
/
בין שאר הדברים תודה רבקה
/
17/08/2020 14:13
גלי צבי-ויס
/
החשק ניצח
/
17/08/2020 12:39
אילה בכור
/
תודה גלי...אוכלת בלילות לפעמים גם אבטיח..הכי כייף
/
17/08/2020 14:14
גלי צבי-ויס
/
הרבה יותר טעים.
/
18/08/2020 06:30
צבי רז
/
החיים על פי גלידה
/
17/08/2020 13:51
אילה בכור
/
אולי נעשה על זה סרט? איזה טעם אתה אוהב?
/
17/08/2020 14:15
צבי רז
/
ברט- רעיון נהדר. טעם אהוב- אני מהמתנזרים...
/
17/08/2020 14:25
שמואל כהן
/
תמיד מנצחת הגלידה
/
17/08/2020 15:17
אילה בכור
/
תודה איזה גלידה אכלת? אני מאוכלי ארטיק יוגורט
/
17/08/2020 16:51
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !וואו , עשית �
/
17/08/2020 15:28
אילה בכור
/
תודה עליזה יקרה ..אני אוהבת את זה על כוס חלב קר
/
17/08/2020 16:52
עליזה ארמן זאבי
/
טעם משובח יש ל
/
17/08/2020 17:07
אילה בכור
/
תודה..
/
17/08/2020 17:14
יקיר (יקי) דסא©
/
גלידה ועוד בימים האלה.. מעדן.
/
17/08/2020 17:02
אילה בכור
/
ממש..תודה
/
17/08/2020 17:15
יום טוב צבי
/
מתוק
/
17/08/2020 18:43
אילה בכור
/
תודה מאוד גם אתה מתוק מעידה ללא טעימה
/
18/08/2020 11:13
גדי רוטשטין
/
כל מה שרציתי...גלידה
/
18/08/2020 02:34
אילה בכור
/
הייתי שם..אכן טעם גן עדן
/
18/08/2020 11:14
התחברותתגובתך נשמרה |