יצירות אחרונות
שינה טובה (0 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (6 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (12 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
התמרהתמר איש רם דרג עבר ליד מטע עצי תמר, חשב , אוכל תמר ארגע ואמשיך במסע אך אוי טעם מר היה לתמר כעס האיש על התמר ואמר- רע ומר יהיה סופו של זה שנתן לי לאכול פרי מר תם ונגמר ,דין התמר לגדיעה ומחר לכל המאוחר יהיה העץ מת ודי. האיש הלך אל ביתו כולו נסער הלך לישון ולא נרדם חלום חלם על התמר ובחלום דיבר התמר ואמר- אל נא אותי תגדע, זאת לא אשמתי שהפרי שלי מר ,אשמת המילה תמר שבתוכה מסתתר המר בוא ואעניק לך תמר מתוק ואותי אל למחוק התעורר האיש בבהלה, תמר מדבר. אפילו בחלום אין בזה הגיון ועם אור ראשון הלך איש רם דרג לתמר קטף אחד ואכל והפרי מתוק כדבש העץ נשאר , המשיך להניב תמרים מתוקים להנאת העוברים ושבים. תגובות
יצחק אור
/
רם...חא
/
05/09/2020 15:25
אילה בכור
/
רק אחרי הבנתו היה התמר למתוק
/
06/09/2020 09:09
אודי גלבמן
/
תמר לעולם ירווה ויפיי�
/
05/09/2020 15:47
אילה בכור
/
נכון ואני מאוהבי התמר מכול סוג
/
06/09/2020 09:09
עליזה ארמן זאבי
/
אילה יקרה !שירת הלל לת�
/
05/09/2020 16:16
אילה בכור
/
התמר מעלה בי זכרונות מבית אבא בבגדד-תודה חברה
/
06/09/2020 09:09
אלה לי
/
ולי טעים זה התמר כמה טוב שלא נכרת
/
05/09/2020 17:07
אילה בכור
/
תודה אל .ולא רק אלה שנשתלו עוד עצי תמר
/
06/09/2020 09:10
אלה לי
/
ולי טעים זה התמר כמה טוב שלא נכרת
/
05/09/2020 17:07
גלי צבי-ויס
/
להנאת העוברים והשבים
/
05/09/2020 17:31
אילה בכור
/
כמו בבגדד ובבצרה שבעירק..תודה גלי
/
06/09/2020 09:11
גלי צבי-ויס
/
טעמי מקום נפלאים.
/
07/09/2020 05:52
יקיר (יקי) דסא©
/
מזל שבא לו בחלום..
/
05/09/2020 18:11
אילה בכור
/
ממש לחלום יש כוח תודה יקי
/
06/09/2020 09:11
אורנה
/
מתוק כדבש ובריא . שבוע טוב
/
05/09/2020 18:12
אילה בכור
/
קראתי שלדבש התמרים אותו ערך כמו לדבש אם לא יותר תודה
/
06/09/2020 09:12
לילי,,,א
/
הזכרת לי חברה בשם תמר ,,
/
05/09/2020 18:35
אילה בכור
/
הגבוהה ותמירה היא?- תודה לילי
/
06/09/2020 09:12
רבקה ירון
/
***
/
05/09/2020 19:07
אילה בכור
/
תודה שימחת אותי
/
06/09/2020 09:12
דני זכריה
/
סוף טוב הכול טוב
/
05/09/2020 19:48
אילה בכור
/
גם בתמר יש מתוקים יותר ופחות- לגמרי צודק תודה
/
06/09/2020 09:13
שמואל כהן
/
מעלות רבות לעץ התמר
/
06/09/2020 06:44
אילה בכור
/
עולם ומלואו לאדם בתמר תודה שמוליק
/
06/09/2020 09:14
צבי רז
/
מתחיל במר ונגמר בסוף מתוק כדבש
/
06/09/2020 13:24
אילה בכור
/
כמו בחיים יש מר ויש מתוק תודה
/
06/09/2020 13:35
התחברותתגובתך נשמרה |