יצירות אחרונות
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (5 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (1 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
... [26] / אהבות נואשות / (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -27/06/2026 01:27
מונע מאהבה (6 תגובות)
**לנה** /שירים -26/06/2026 20:18
צְרוֹר פְּרָחִים לִנְכָדַי (8 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -26/06/2026 18:14
יתכן ואחזור לכתב שירים (6 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
שירים
מַלְבְּנִיםמַלְבֵּנִים/ש.כֹּהֵןמַלְבֵּנִים אַט אַט מִצְטָרְפִים לְשִׁעוּר. יֵשׁ שֶׁמַּקְדִּימִים, וְיֵשׁ הַנִּכְנָסִים גַּם בְּאִחוּר. "תִּפְתְּחוּ אֶת הַמַּצְלֵמָה בְּבַקָּשָׁה", וּבְקוֹלוֹ שֶׁל הַמּוֹרֶה נִשְׁמַעַת גַּם תְּחִנָּה. רַק שֶׁקֶט וּדְמָמָה, כִּי הַתַּלְמִיד עַכְשָׁו מַעֲדִיף לִהְיוֹת מַלְבֵּן שָׁחֹר אוֹ רַק תְּמוּנָה . "בֹּקֶר טוֹב וּמָה נִשְׁמָע ? מְחַכֶּה רַק לִתְשׁוּבָה. לְפֶתַע קוֹל בּוֹדֵד מִמַּלְבֵּן שֶׁבַּמָּסָךְ בּוֹקֵעַ כֵּן ,עַכְשָׁו זֶה כְּבָר בָּרוּר וְאֶפְשָׁר כְּבָר לְהַתְחִיל אֶת הַשִּׁעוּר .. פּוֹתֵחַ חֲדָרִים בְּזוּם מַעֲבִיר לְשָׁם שֵׁמוֹת וּמַלְבֵּנִים, וּמְקַוֶּה שֶׁכָּךְ כֻּלָּם לוֹמְדִים. מַלְבֵּן אֶחָד כּוֹתֵב בַּווֹטְסְאַפּ הַקְּבוּצָתִי, "תְּאַשֵּׁר בְּבַקָּשָׁה אוֹתִי". כָּל הַמְּשִׂימוֹת לַתַּלְמִידִים מֵרֹאשׁ הֵן מוּכָנוֹת, וּבַקְּלָסְרוּם נִמְצָאוֹת. כַּמָּה זְּמַן זֶה עוֹד יִמָּשֵׁךְ? אֲנַחְנוּ בְּסֶגֶר מִתְמַשֵּׁךְ . הַתַּלְמִידִים מֵאֲחוֹרֵי מָסָךְ מִסְתַּתְּרִים, אֶת הַחֲרָדוֹת וְאֶת הַדְּאָגוֹת הֵם מַסְתִּירִים. אַף אֶחָד מֵהַמּוֹרִים לֹא מַמָּשׁ יוֹדֵעַ אֵיךְ מְלַמְּדִים בְּזוּם מַלְבֵּנִים שְׁחוֹרִים. 1.10.20 תגובות
אורנה
/
תקופה לא לנו ולא לנוער והילדים (למרות שהם מבסוטים) עוברת את זה בבית עם הזום
/
01/10/2020 07:20
גלי צבי-ויס
/
זום
/
01/10/2020 08:20
צבי רז
/
מנפלאות הזומים הקמים עלינו
/
01/10/2020 09:32
לילי,,,א
/
המלבנים שתיארת שמוליק היקר מעלים חיוך במצב האבסורד שאנחנו נאלצים להיות בו , תודה על העלאת המורל אתה איש חינוכי מעולה ! יום מחבק לך לבבות ו:)) ממני
/
01/10/2020 09:59
יום טוב צבי
/
מצטרפים לשיעור
/
01/10/2020 10:09
יקיר (יקי) דסא©
/
זנ נורא. תחושה לחלוטין לא נעימה שמוליק יקר.
/
01/10/2020 10:37
רבקה ירון
/
***
/
01/10/2020 12:03
עליזה ארמן זאבי
/
שמוליק יקר !למידה בזום
/
01/10/2020 12:07
מרים מעטו
/
שמוליק יקריפה תיארת א�
/
01/10/2020 13:49
אילה בכור
/
לדעתי זה נורא מסורבל ולא ממש לומדים
/
01/10/2020 16:43
התחברותתגובתך נשמרה |