יצירות אחרונות
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (2 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (5 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
אוהדים הורסים (2 תגובות)
jakuper /סיפורים -22/06/2026 14:08
אומללה (12 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -22/06/2026 13:18
מלכת חדר הכושר (4 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -22/06/2026 12:50
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
שירים
קוסמת ..קוסמת הסיפורים חברה אמרה לי שאני "קוסמת סיפורים" צמד מילים –בעלי משמעות רבה, אהבתי אותם., אולי אני מקסימה אותיות הרי מהם אני מרכיבה את המילים, או שמא קוסמת של מילים הרי מהמילים אני משתמשת למשפטים ורק אז כשיש מספיק מילים ומספיק משפטים לבנות סיפורים ושירים. זה כמו לאפות עוגיות, צריך שיהיו על השולחן כל המצרכים מוכנים רק אז לגשת למלאכת אפית העוגיות, כך עם הסיפורים ,השירים ומשחקי המילים, לפעמים חסרה מילה או חסר משפט ,זה מיד משפיע על העלילה , אם אין מספיק מילים לבניית עלילה לא יהיו סיפורים. אז איזה מין קוסמת אני אם בכלל? אינני יודעת, אולי בגלל שאני פשוט אוהבת את המשחק במילים , להלביש ולהפשיט כמו ילדות את הבובות לקרוא ולשמוע ולרשום ואולי כי יש לי דמיון פרוע שלוקח אותי למחוזות רחוקים וקסומים אני מדמיינת את הסיפורים כאילו באמת קורים רואה את העלילה מתרחשת בדמיון שלי, מה שנשאר לי זה רק לעלות אותם על המחשב. אז אני לא קוסמת ולא מכשפה אני רק משתמשת בדמיון שלי ואולי בזה טמון הקסם. תודה לכם קוראי הנאמנים , בפרגון שלכם נמצא הקסם, זה מה שנותן לי את החשק והרצון לכתוב בתוספת הדמיון ואהבת הכתיבה. תגובות
רבקה ירון
/
***
/
03/11/2020 13:16
אילה בכור
/
כול אחד והדמיון שלו- תודה רבקה מאד
/
03/11/2020 16:22
שמואל כהן
/
וכאן טמון הקסם..
/
03/11/2020 14:40
אילה בכור
/
וזה כול פעם מקסים מחדש ..אוספת כותבת ואחרים אוהבים זה שיא הקסם
/
03/11/2020 16:24
גלי צבי-ויס
/
אהבת הכתיבה
/
03/11/2020 15:38
אילה בכור
/
אני אכן מרחפת והרבה בזכותך ובזכות האתר והחברים שבו
/
03/11/2020 16:24
גלי צבי-ויס
/
זה נפלא. אכן יש קסם אדיר באתר הזה.
/
03/11/2020 17:04
יום טוב צבי
/
קוסמת
/
03/11/2020 17:00
אילה בכור
/
תודה יום טוב חושבת שבכולנו כאן
/
03/11/2020 19:26
צבי רז
/
קסם בלמצוא ולאהוב את הקסם
/
03/11/2020 18:53
אילה בכור
/
לגמרי ולך תודה
/
03/11/2020 19:26
אלה לי
/
אחוות היוצרים כאן אכן זהו הקסם
/
04/11/2020 02:30
אילה בכור
/
תודה אלה -לגמרי נכון וקסום
/
04/11/2020 12:23
אורנה
/
כי את מלהטטת באותיות ובמילים אופה לנו אהבה. קסם את
/
04/11/2020 06:39
אילה בכור
/
גם עוגיות ומי מאפה ממלים ומקמח-תודה
/
04/11/2020 12:23
יקיר (יקי) דסא©
/
כתיבה מן הדמיון וזה לגיטימי..
/
04/11/2020 10:27
אילה בכור
/
תודה יקי
/
04/11/2020 12:24
התחברותתגובתך נשמרה |