יצירות אחרונות
מריל (1 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
מלאכים מעל ביתי (9 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שינה טובה (2 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (3 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (15 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
שירים
החלטותהחלטות אילו יכולתי להחליט היכן לגור הייתי , הולכת לגור על הר גבוה ומשקיפה משם על העולם או בוחרת לגור בלב ים ולראות סביבי את כחול המים ותכלת השמיים. אילו יכולתי אז להחליט הייתי היום עם תעודת בגרות ותואר ראשון לפחות אך החיים החליטו בשבילי ויש לי רק תעודה מהאוניברסיטה של החיים. על ניהול שבט מפואר ונהדר- זאת מתנה שקיבלתי מן היקום אילו יכולתי לשבת בקבינט ולקבל החלטות חשובות לא היו עוד ילדים עצובים כי יש להם הורים עניים, והם לא יוצאים לטיולים, אין להם משחקים ,חוגים או ספרים לכולם היתה השכלה רחבה, כי על חינוך לא מוותרים על חינוך אין משלמים לכן כולם בלי יוצא מן הכלל לומדים. אילו הייתי בין מקבלי ההחלטות לא היה קר לקשישים ולא היו קשישים רעבים או בודדים
אילו יכולתי הייתי משנה כמה דברים בעולם קודם כל- די למלחמות, במקום נשק היו מייצרים בגדים , משחקים ומקומות עבודה למובטלים לא היה עולם שלישי עם ילדים מורעבים רק אילו היו נותנים לי לקבל החלטות הייתי בין המבצעים את כל השינויים
אבל אני לא בין מקבלי החלטות לכן אני לא יכולה במדינה או בעולם כלום לשנות זה אפשרי רק בדמיונות ובחלומות- אז חזרה למציאות אני יכולה להחליט רק על עצמי ואולי על משפחתי אז , במציאות קיבלתי החלטה מאד חשובה- לא הייתי משנה כלום במשפחה שלי, זאת המופלאה ואני מחליטה להישאר לגור בקרבתם כדי לראות אותם כמה שיותר וכדי לזכות ולראות את השבט שהם לעצמם מקימים תגובות
דני זכריה
/
אני לא בין מקבלי החלטות
/
17/03/2021 16:27
אילה בכור
/
אז מי כן? תודה דני וערבטוב
/
17/03/2021 20:03
אודי גלבמן
/
אני מבקש חברות של כבוד
/
17/03/2021 21:57
אילה בכור
/
תתקבל בברכה ,, אנחנו קיבוץ גלויות...נכדי חצאי אשכנזים
/
18/03/2021 14:28
שמואל כהן
/
דרך מפוארת
/
18/03/2021 04:43
אילה בכור
/
אתה צודק ..החלטה הכי חשובה ,איך חיים הכי טוב שאפשר עם החלטות שהתקבלו
/
18/03/2021 14:30
גלי צבי-ויס
/
על הר גבוה
/
18/03/2021 05:32
אילה בכור
/
תודה גלי עשית אותי שמחה
/
18/03/2021 14:31
גלי צבי-ויס
/
חיבוק גדול יקרה.
/
18/03/2021 18:13
יום טוב צבי
/
קבינט
/
18/03/2021 06:23
אילה בכור
/
האמת לא הייתי רוצה לשבת עם האנשים שנמצאים שם תודה
/
18/03/2021 14:31
אורנה
/
הלוואי תהי בקבינט
/
18/03/2021 07:05
אילה בכור
/
תודה נשמה בואי נלך יחד ונבצע השינויים
/
18/03/2021 14:32
אביה
/
אילונת ואת בדרכך שלך הקמת שבט לתפארת מדינת ישראל - צנועה ונפלאה שאת - חגמישי שמח
/
18/03/2021 07:20
אילה בכור
/
תודה חברה יקרה אכן זכיתי בהם נפלאים אחד אחת
/
18/03/2021 14:32
צבי רז
/
שורת החלטות ואת המנצחת האמיתית עליהן
/
18/03/2021 08:55
אילה בכור
/
מהו ניצחון ואיך נמדד- תודה צבי
/
18/03/2021 14:33
עליזה ארמן זאבי
/
לוקחת אחריות על החלטות...
/
18/03/2021 18:55
התחברותתגובתך נשמרה |