יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
אברי באדיכל קשר בין המסופר בסיפור למציאות מקרי בהחלט.
היום בשלוש אחרי הצהריים הלכתי בלי אמא למכולת ובדרך ראיתי שהמכון שלי סגור.
קשה היה לעמוד שם כשטיפות הגשם השקופות זולגות עליי, ולראות את מכשירי הכח עומדים מיותמים, את המשקולות הצהובות שוכבות על הרצפה ומחכות כמו גילה אלמגור שמישהו ירים אותן מחדש כמו פעם. אברי באדי היה בשבילי פנינה זהובה בלב ים של גועל תל אביבי, אברי באדי נשם את תל אביב ותל אביב פרשה עליו כנפיה ונתנה לו את הטוב ביותר שיכלה(בחורות עם ציצים). אני זוכר, לפני ארבע שנים, אני פישר קטן מהמושב, מגיע בפעם הראשונה לאברי באדי, את הרטט שעבר בי לא אשכח עד היום, הארומה, הספות, המוזיקה המעולה, כל אלה ועוד הציבו בפניי אתגר שלא יכולתי לו, את האימון הראשון סיימתי אחרי ארבע שעות וגם אז רציתי להישאר. התחלתי לבוא על בסיס קבוע, לפני כשנה וחצי המנהל הציע לי מנוי ב-200 ₪ לחודש אני סירבתי ודרשתי מנוי ב-150 ₪ לחודש, הוא הסכים אבל התנה זאת בכך שלא אוכל להעביר את המנוי למישהו אחר, הסכמתי. אני מודע לכך, שאני מאלה שגרמו לפשיטת הרגל של אברי באדי, עקב המנוי הזול, אברי באדי הפסיד כסף שהיה יכול לסייע לו לשרוד. אבל אני לא מצטער, עם כל הכבוד לאבריבאדי, לי חשוב התקציב האישי שלי, ואם אני יכול לחסוך עוד כמה שקלים, אעשה זאת. ובכל זאת, צריך לעשות הכל על מנת שאבריבאדי יחזור לפעול, אסור לתת יד להרס מוסד תל אביבי כל כך מכובד. איך יראה מעכשיו השבוע שלי בלי שני ימי האימונים באברי באדי(50 ₪ חד פעמי וטופס זיכוי ביום שלאחר מכן), איך אוכל לחיות בלי אורי ה"מגניב", בלי יוסק'ה "הבריון", ומה עם שירי הפקידה. לעזאזל רק אתמול עוד סיכמתי עם ג'ופיס ה"מדריך" שעוד חודשיים אני משנה את שיטת האימונים, אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול, רגע זה באמת היה אתמול. נדמה אולי שבשורת המחץ הזו אפשר היה לסיים את הסיפור, אך לא. נותר רק עוד דבר אחד לומר.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |