יצירות אחרונות
הִתְפַּתְּלוּיוֹת (English after Hebrew) (0 תגובות)
בַּר גַּרְסִיָּה־שַׁנְקָר /שירים -28/06/2026 01:09
נשימה עמוקה (2 תגובות)
**לנה** /שירים -27/06/2026 21:04
כשהיינו ילדים (4 תגובות)
אילה בכור /שירים -27/06/2026 18:17
כל שהיכרנו (1 תגובות)
א. שמואל /שירים -27/06/2026 17:56
שתי גדות / לבמת הדיון של נורית ליברמן (2 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -27/06/2026 16:00
שלטון נואל (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -27/06/2026 15:54
בְּחִירַת הַלֵּב - לבמת הדיון של נורית🌻🌹🌻 (17 תגובות)
שמואל כהן /שירים -27/06/2026 10:16
ויאסף אל עמיו (4 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -27/06/2026 08:38
שירים
בסתיו אני מדבר עם אלוהים
בסתיו אני מדבר עם אלוהים/אדם אמיר -לב
אני שומע את הסתיו אני רואה , עלי זהב נושרים על כתפי אוהבים , מרכלים , מבכים פרידתם
תמיד בסתיו , אני מדבר עם אלוהים עם אלוהים , אני מדבר בסתיו הימים הם לאחר "הימים הנוראים" ודווקא אז , אני מדבר עם אלוהים
אני מנסה לברר את נקודות המפגש שבין השמים לאדמה , אוהב ואהבה את התוהו , במרווח בין אור לחושך את הרווח שנוצר , ביני לבינך
בסתיו אני סופר אהבות חסרות וגעגועים אבידות שלעולם לא אמצא יותר נגיעות שלא אחוש עוד בעורי בסתיו , אני רוצה לשכור חדר באביב
הגעגוע שלי , לעולם אינו מדויק אין בו ניגון , ולא מתק דבש משול הוא , לפרידת החוף מהים במקום בו , כבה הניצוץ.
תגובות
אורנה
/
יש בסתו משהו
/
25/10/2022 07:28
אדם אמיר-לב
/
תודה מקרב לב וערב נעים. ❤
/
25/10/2022 16:31
אילה בכור
/
יש בסתיו הרבה יופי אך מעט עגמומיות- ייפת אותו עוד יותר
/
25/10/2022 09:14
אדם אמיר-לב
/
תודה מקרב לב וערב נעים. ❤
/
25/10/2022 16:31
יצחק אור
/
ודווקא אז
/
25/10/2022 09:33
אדם אמיר-לב
/
תודה מקרב לב וערב נעים. ❤
/
25/10/2022 16:31
אביה
/
נפלא - כמה יפה השיחה הזו עם בורא עולם - אהבתי
/
25/10/2022 11:02
אדם אמיר-לב
/
תודה מקרב לב וערב נעים. ❤
/
25/10/2022 16:31
גלי צבי-ויס
/
עלי הזהב
/
25/10/2022 13:54
אדם אמיר-לב
/
תודה מקרב לב וערב נעים. ❤
/
25/10/2022 16:31
גלי צבי-ויס
/
שיהיה לך המשך יום נפלא אדם יקר. ❤
/
25/10/2022 16:41
שמואל כהן
/
בַּסְּתָו נוֹשְׁרִים עֲלֵי זָהָב
/
25/10/2022 15:05
אדם אמיר-לב
/
תודה מקרב לב וערב נעים. ❤
/
25/10/2022 16:31
מרים מעטו
/
אדם יקר❤
/
25/10/2022 16:43
רבקה ירון
/
***
/
25/10/2022 16:47
עליזה ארמן זאבי
/
הסתיו נוגע בכולנו ...
/
25/10/2022 19:21
צבי רז
/
התבגרות של הסתיו שלה שלך ושל אלוהים. אהבתי
/
25/10/2022 20:52
יקיר (יקי) דסא©
/
וואווו אילו צירופי לשון מדהימים בשיר הזה!
/
26/10/2022 10:30
התחברותתגובתך נשמרה |