פוסטים

מי צריך שיוויון?

לפעמים אני מקנאה בנשים מהדורות הקודמים, הדורות של אימי וסבתי. אז, וזה לא היה כל כך מזמן היה מעמדה של האישה ידוע וברור לכל. בדור האחרון הדור שאני נולדתי לתוכו, שרפו חזיות ויחד עימן נשרפו גם  הכללים. בקיצור, אנרכיה גדולה השתררה בקרב המין היפה (טפו,טפו אסור כבר להגיד ככה) וכשיש אנרכיה ואין כללים הופך החופש (הרצוי) להתפרעות גדולה. בעוד שהפמניסטיות הראשונות שפעלו בשם הצדק החברתי ומניעת קיפוח הנשים ניהלו מאבק חשוב וצודק, הרי שהפוסט פמניזם מבולבל מידי לטעמי ועד לפני שאומר את דעתי עליו אציין שרבות מחברותי הקשוחות די מואסות במעמדן החדש.
הבלבול הזה נובע מכך שמצד אחד רוב הנשים אינן מוותרות על זכותן להיות יפות, מטופחות ומדיפות ריחות נעימים ומצד שני הן מנסות להציג את הצד הגברי שבהן. ובכלל כל העיניין החדש הזה שלפיו יש לכל אחד מאיתנו צד נשי וצד גברי... איך היה אומר על זה ז'וז'ו חלאסטרה:"מה זה החרטה הזה"?
וכך אנו מגיעים לעידן חדש שאפשר לקרוא לו :"עידן הפחד", גברים פוחדים להכשל בלשונם(תרתי משמע) או ביכולתם לספק את בנות זוגם. אני כשלעצמי הייתי רוצה את הגבר שלי הכי טבעי שאפשר כשסדרי העולם ברורים: הכל נמצא במקומו: הציפור עפה, האריה טורף, האישה היא יצור רגשי, הגבר הוא יצור ייצרי. הגבר עוד בימיו כזרע הוא בתחרות, האישה עוד מימיה כביצית מקבלת.
ככה זה היה וכך יהיה תמיד. סידרי העולם אינם ניתנים לשינוי! הגברים לעולם יצודו ואנו הנשים לעולם נהיה הניצודות. אין כאן עיניין של עליונות או שליטה מצד הזכרים אלה שאנחנו צריכות להתרגל למצב בו אנו הנשים יודעות את הכוח ואת השליטה שיש לנו בעידן השיוויון. אך הבלבול נוצר  שנשים החלו להתנהל במערכות יחסים כמו גברים. הן פיתחו לעצמן מערכת התגוננות מתוך אותה הכרה בסיסית לעובדה שפעם הן היו "שפחות". לעיתים נדמה שמרוב שליטה הגענו למצב בו  אישה פוחדת להתאהב שחס וחלילה לא תראה חלשה, אז היא מחפשת מערכות יחסים עם "נטו" נוחות: עדיף גבר כנוע מגבר פרוע. החשש הזה נובע מהזכרון הרחוק בו הסבתא הייתה במעמדה נחותה. עלינו לפזר את מנגנון ההגנה הזה, כי הזכר המצוי יודע את כוחך, ימי הכניעה תמו, היום אנו דור אחר, עלינו להבין שחברותנו הפרו- פמניסטיות נלחמו למען חוקים אלמנטרים כגון: חופש הדיבור (מאז לא סתמנו את הפה תודה לאל), זכות הבחירה וכו'. לכן השיוויון גם הוא בדברים האלמנטרים אל לנו להתיימר ולשאוף לכוחנות דמגוגית זה מבהיל אותם! היום זה לא סוד שנשים הן בעלות שכל מפותח, המצב הוא כזה: אנחנו נשים בעולם גברי, זוהי התכלית.
ואם הגבר שלך עושה למענך אל תפחדי מלהראות :" פראיירית" עשי גם את בשבילו, הוא מודע לכוח שלך את לא צריכה להוכיח דבר. אין כל רע בלפנק את הגברים שלנו אחרי יום עבודה, להכין להם קפה ולעסות את רגליהם הדואבות, אל תתקפי אותו בשביל להתגונן אל תחששי מלהראות חלשה, הוא חושש באותה מידה איך אמר ביבי: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם!!! הבה נשיב לעצמנו את אותן סגולות נשיות בהן ניחנו ונשוב להיות האוזן הקשבת והלב המבין הבה נחזור להתנהג כמין היפה (בידיעה שאנו גם חכמות), בואי נהייה נשיות ונחזור להתנהג כגבירות. או אז מי יודע? ישרור החיבור השמיימי ונחווה את ההרמוניה באחדות המינים. גברים אינם האויבים שלנו הם המשלימים  אותנו:
גבר פלוס אישה שווה אחד שווה שלם אישה כמו גבר שווה חיכוחים ומחלוקות.
התנהגי כמו מלכה אל המלך שלך, השלטון הוא של שנייכם!!!
                                             (C)

תגובות