שירים

סיפורי ים

יושבת על המזח של חוף שרתון בתל אביב, יושבת ובוכה.
לא היה לי לי למי לשפוך את הלב אז הלכתי לים וסיפרתי לו הכל וניראה היה לי שגם הים בוכה איתי כאילו מנסה לנחם אותי.... אך שום דבר לא עזר הרגשתי אותו עדיין אוחז בי בכוח בצוואר..... מפיל אותי לריצפה צועק לי :"יא שרמוטה!!! מהבית שלי את לא תצאי בחיים!!!" מה עשיתי לו הפעם? למה הוא השתגע כל כך?
אני לא יכולה ללכת למשטרה שוב פעם... כי אחרי יום במעצר הוא חוזר... ושהוא חוזר הוא הרבה יותר מפחיד מספיק שהוא מסתכל עליי ואני יודעת שמשהו נורא הולך לקרות.
הרגשתי אבודה כבר כל העולם שלי חרב עליי בפעם המי יודע כמה.. אך היום בבוקר זה ניגמר. לתמיד.
אחרי האגרוף השני שהוא שלך לפרצוף שלי הרגשתי את החום בפה ומיד את הרטיבות..... הבנתי שמכמות הדם הנזק שניגרם לי הוא עצום ... ואז ירקתי את השן החוצה.
איזה מזל רע היה לו למסכן שהוא העיף אותי לתוך השירותים כי ברגע שהגוף שלי ניכנס בארון תרופות ושבר אותו לחלקים -נפל על הריצפה הבקבוק מזכוכית... הגדול הירוק הזה שאין לי מושג מה יש בפנים. החזקתי אותו ביד וציפית למכה הבאה, עברה שנייה והוא משך לי בערות והרים אותי... באותו רגע ... רגע שחור הרמתי את הבקבוק וניפצתי לו אותו על הראש ולא הפסקתי ניכנסתי לאטרף והמשכתי להכות אותו....:"עכשיו אתה יודע איך אני מרגישה!! די אבא די!!!! זהו  יותר לא תיגע בי!!! שומע אותי?!?!?!?.......אבא?.....אבא... אבבבבבבבבבא!!!...." מה עשיתי? ברחתי מהבית לים. 

תגובות