יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
לפעמים צריך להתגבר על הפחדהיה זה ביום של פחד ועצב , לא הסכימו לצאת מהבתים ואני לא הצלחתי להירדם ומהר באתי לחדר של אימי "אימא! קראתי לה בבהלה אני לא מצליחה להירדם אני מפחדת". "על מה פחדך. שאלה אימי מה קרה"? "בלילה אני שומעת משהוא ניכנס לי לחדרי ומפחיד אותי מאוד אבל אני לא יודעת מה זה"!? אז אמא אמרה לי:"אני יודעת מה זה"! "מה מה זה, אני צריכה לדעת מה זה"! שאלתי אותה מופתעת. "זה הפחד שלך את יודעת". "מה זה הדבר שלפעמים מפחיד אותנו"?. פתאום העליתי לראשי רעיון. "אימא, אולי נלכוד את הפחד שלי"? "זה רעיון מצוין"! ענתה אמי. "יופי עניתי בשמחה". ואכן מימשנו את הרעיון שלי . לקחנו סדין ישן ומטאטא שלא צריך וקשרנו חוט דק מניילון והכנו אוהל (מלכודת) אמא הכינה שלטים שהפחד יכנס לתוך האוהל. בלילה שמתי לב שהוא מתקרב אלי. בכוחות אחרונים של אומץ, משכתי בחוט והמטאטא נפל והכל נהיה בלגן אחד גדול. ובין הסדינים אני רואה יצור קטנטן שאלתי אותו מה זה מה אתה עושה ובכלל מי אתה? היצור הקטן הזה היה הפחד שלי, הוא היה כל כך קטן שלא ראיתי אותו. "מה את עושה"? צעק עלי. "אתה הפחד שלי"? צחקתי בשקט. "טוב נו גילית אותי ענה היצור כן אני הפחד שלך". אתה זה שמפחיד אותי? הדלקתי פנס ואמרתי "אתה לא תפחיד אותי יותר"! "טוב תכבי את האור". אמר בכעס. "אפסיק את האור בתנאי שאתה תפסיק להפחיד אותי". "טוב" אמר והסתלק . ומאז אין לי יותר פחד.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |