יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
ילדה קטנה ושתי אמהות מתותהילדה הייתה תינוקת בת כמעט שנה כשאמה לשמיים נלקחה. זה היה בהולנד במלחמה שם, ואז נולדה. אלוהים דאג לילדה לאם "מחליפה" ! האם השנייה הייתה נוצרייה אמנם לא הניקה אך העניקה המון חום ואהבה ומה עוד צריכה ילדה קטנה ?! גדלה קמעא הילדה ואמא שהייתה חולה לעיתים קרובות התאשפזה. אביה ,בעלה של אמה(מפיק)
הנוצריה ,הצדיקה
החדשה - ששמר עליה מפני הנאצים הארורים יחד עם האם המחליפה- אמר:"אם אמא חולה אני בשביל שניים אוהב אותה"! טיפל בה – וגם האכילה, גם שיחק איתה וגם םיפורים, קרא לה. ויחד- כל יום ראשון את אמא ביקרו בבית חולים -
כי התגעגעו.
ואז בגיל ארבע פתאום - עברה הילדה מקום. גם דירה, גם דת, עברה. לאבא ואמא חדשים "שלישיים" יהודים –בני עמה כי כך קבעו
האנשים "הגדולים":
בית המשפט
והמבוגרים. הילדה ,הייתה מאוד עצובה ולא כל כך התרגלה וגם מאד התגעגעה.
בגיל עשר אמרו ההורים "השלישיים" תגידי"שלום" "לארץ ישראל נוסעים" הילדה חשבה על אבא ואמא שבהולנד נשארו– ומאוד בכתה ולהסכים - לא רצתה !!! אך אותה לא שאלו וכמובן נסעו. אמרו כאמור "שלום" ונסעו לאותו מקום. שאמא של הילדה
שכה אהבה
שבהולנד השאירה – מהמחלה מתה! עתה לא יכלה הילדה עוד לעולם לראותה (הילדה הייתה בת עשר במותה של אמא השנייה) אמרו לה ששוכחים(!) עם הימים- אך לא ידעו שאמא לא שוכחים... אמרו לה:" הזמן מרפא הכול" ולא ידעו שאלוהים לא יכול לרפא פצע של מוות של שתי אמהות מתות ולתת ל זמן את שלו לעשות... תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |