יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
הדור השלישיהם לעתים לא יודעים דבר הם לעיתים נראים לי כמו "זר" זה מכאיב עד כדי כך – כי נדמה, שהפצע נפתח. ואני רוצה לספר ואני לא רוצה למהר שיגדלו ,אחכה לי חשבתי - ומחכה, ומגלה אני כי, כבר מאוחר וכוח נפשי לי – לא נשאר ומי יאמר להם את אשר אירע , את אשר קרה - בשואה??? אבל הרי כתבתי להם כבר הרבה אך שמא לא קראו כי פחדו כי ייראו - רק סיפרתי מכל ה "ים"של זוועות
רק " טיפה "
כי פחדתי –שייפגעו נורא, ועתה – אני יודעת שב"זוועות"הללן אני "טובעת". והדברים הכתובים דורשים קריאה הסבר צילום סריקה ניילון ועוד... ומי יעשה כל זאת? ומה יקרה עתה - שלי - כבר אין כוחות לעשות כל זאת?! והדור השני חלקם רוצה,חלקם יכול ןחלקם לא. כי: חלקם כאוב נפשית,רגשית חלקם פגוע- וקשה לי עליהם להעמיס! מה אעשה עכשיו? אוכל לומר: "אני את שלי עשיתי - כמיטב יכולתי ויותר אין לי און נפשי!" מצפוני ייסרני אולי יאמרו "חבל כי קל" "לה" היה עוד לכתוב ולספר"... אך -לו ידעו – כי הצלקות נשארו פצעים פתוחים – לו ידעו –כי אילו "לה" כה כאבו... תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |