יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
לא למדנו כלוםעכשיו הוא כבר לא שווה כלום, קודם חשבתי שהוא שווה לפחות 25 אג' אבל עכשיו כשאיכשהו, הוא נמצא מתחת הגלגל הוא כבר לא שווה כלום. ואני איכשהו מונח לידו שוכב, מפספס את הגלגל במילימטר. !!! זה היה שווה את זה? אמר אחד לידי כשהוא מניפני אל-על מניחני בתוך מכונית ומתיישב לידי, אז מה? בחור, מה רצית להוכיח? אמר, רוכן לכיווני ומנערני בסטירות קלות בלחיי, תנסה לא להעלם, אתה שומע אותי? !! עזוב אמר לפתע קול אחר ופרס שמיכה מתחיל מרגלי, אתה לא רואה? אינך שומע?...הסתכל קול תום הקו המונוטוני נשמע... ! העבירו אותי מיד ליד, השיקו אותי במים, השאירו אותי שוכב, סגרו לי את העניים ואני לא רואה כלום, חושך..., לאן לוקחים אותי? כך כשאני מיטלטל לצדדים. !!! למה הוא היה צריך את זה? אמר אחד, למה הוא שתה תוך כדי נהיגה? אמר השני, תראה זה היה שווה את זה?! הטלטולים פסקו ומישהו קרא בשמי והאחר ענה לו בקול בוכי... !! רחש שקט ומתגעגע נשמע כשהורידו אותי אל הבור, אנשים הלכו ועברו מעלי משמיעים קולות חפירה ולוחשים מילות נוחו-עדן... ואני שאלתי... יש בירה בגן עדן? ! עפר ניתך, נערם והחל מכסה, את רגליי, את עיניי, את פני, !!! שוב לא ראיתי כלום... ומשתיקתם הבנתי, !! "לא למדנו כלום" שנינו כבר לא שווים כלום. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |