יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
גיבורהגיבורה אתמול גיליתי דבר מה מדהים זה ארבעה חדשים אנו,קבוצת אנשים ,נפגשים ניצולי שואה דור ראשון ושלישי בהדרכה ללימוד ונחמה הדדית, והנה,חשבתי לתומי, כי את המבוגרים בקבוצה ממש הכרתי. כי דיברנו זה עם זו,גם עם כוס תה וגם עם קפה ודיברנו על כאבים ולהבדיל על נכדים ופינקנו ואימצנו את בני הנעורים. ועתה –אני מתנדבת בשמחה לעשות כל שבוע שעתיים למרינה הדפסה והיא לא נענית ואני בעדינות לוחצת ואז היא מסכימה אם אקח אותה - ואחזירה. והאישה בעיני מבוגרת ועייפה ואני ברצון, גם זאת מציעה במכונית –זאת הרי רק קפיצה... כשנפרדנו-פתחתי לוח ובנחישות עמדתי לקבוע יום ושעה והיא ממש "עשתה לי טובה" לא כעסתי כי היא ניצולת שואה וכאמור חולה ועייפה וגם את ההדפסה היא מאד רוצה! ובכן קבעתי אני את היום והשעה ולא האמנתי מה אז היא אמרה: "בוודאי תתחרטי-כי עיוורת אני"! התעשתי ואמרתי "איך זה קשור"? "אני מדפיסה ואת מקשיבה אני מקריאה ואני הרי אותך מסיעה!" ראיתי השמחה בפניה אך לא ראתה השמחה בלבי שיניתי את שמה אך לא את סיפורה... תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |