יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
אישה אבלהאישה צעירה אבלה מתאבלת האישה היפה בליבה על מות אביה- ואיש לא ידע כיסתה את ראשה - במטפחת קשרה אחות רחמניה. בי טיפלה,וחייכה. כל הלילה כאבתי, והיא,אלי חייכה,ליטפה, ניחמה וריפאה! על אבלה לא דיברה! ואנוכי-לא ידעתי-על כאבה! ואני לה אומרת ,שואלת- "מה שמך -חמודה?" ( נראתה כה צעירה ) "אמירה".היא חרש עונה בצנעה. אני:" "חיוכך - לי ריפא- העביר מכאובי הלילה.ילדה." ענתה הצעירה:"לו ידעת-לו ידעת לפני שאסון לי קרה לפני פחות מאפילו שנה... לפני שאבי מהעולם יצא... חיוכי עכשיו בליבי נעלם בליבי הצחוק מאז נדם!" "אך החולים לא מרגישים!" אמרתי- וגמרתי... בלבי חשבתי:איזו אישה צדקת חרדית הייתה, לפי המטפחת, לפי המראה והמבטא-ספרדייה... חרש ברכה אותי- ברפואה שלימה! ובשקט יצאה... למחרת שמעתי שהיא ערבייה!!! ושמחתי . כי שוב הוכחתי לעצמי כי בני אדם ,הם בני אדם ושווים בכאבם כלם...וסבל הוא סבל ונתינת מזור הוא דבר - טהור ואלוקים ברא את הרחמים בלבבות צדיקים! תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |