יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
פוסטים
סתם קטע שהיה מובן לי ממזמןאני אומרת שכל אחד בורח מהאמת של עצמו כי זה הכי קל לכולנו כל אחד רוצה לששמוע עליו דברים טובים ולא רעים אבל זה מה שצריכי לתקן בנו להפוך את החסרונות ליתרונות את מה שחסר להוסיף למה שיש ונישאר קיים אנשים רואים בך דברים שלא ידעת קיימים בעצמך ויש כ"ככ הרבה שאלות שאת צריכה לשאול ולענות לעצמך ככה תכירי את עצמך יותר טוב גם אני ךלא מכירה את עצמי טוב אבל מוכנה לנסות כדי להבין מי אני ומהיכן באתי למרות שזה כואב אבל מכאב רק מתחזקים לדעתי והכאב הזה הוא חיזוקי הוא חיובי לכן כל אחד בורח מהאמת שהאחר אומר עליו שזה קיים בו ומתכחש אלייה וד"א חברות שלך לא יגידו לך את כל הדברים הללו אני כן כי אני רוצה בטובתך לא חלילה לרעתך אולי הן באמת לא רואות בךל את מה שאני רואה או שרואות אבל מתעלמות מהאמת ולא רוצות להתיחס אבל אני קולטת דברים שאת לא קולטת אותם אצלך ואמרתי לך אף אחד לא יודע מי הוא ופוחד לגלות כי אז הוא היה אמיתי ולא שקרן כמו שהוא רגיל תמיד ד"א בני אדם אוהבים להיות בבועה שלהם ולהתנתק מהמציאות של מי שהם ולברוח מהכל כי הם מפחים להתמודד עם עצמם עם האני האמיתי שלהם תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |