יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
סיפור מתחסיפור מתח / נח היא לא האמינה שאיבדה את הדרך, בסה"כ יצאה לטיול ביער ואיבדה את עקבותיה לחזור הביתה, היה חושך, היה מפחיד והיא לא ידעה מה לעשות, היא קראה לעזרה אך שמעה רק את ההד שלה מבין העצים. "הצילו !", "בבקשה תעזרו לי !". צעקה שירן מבין המקומות האפלים של היער לנוכח כל הרעשים המפחידים והמאיימים. לפתע, קול קורא מרחוק – "מי שם ? הכל בסדר ?" "אני כאן, בוא בעקבות הקול" צעקה שירן לקול המסתורי והמעודד. "אני פה לבד, איבדתי את הדרך" המשיכה לצעוק כדי שהבחור יגיע אליה וינחה אותה החוצה מהיער. "אוקיי, אני רואה אותך." הקול נהיה קרוב וקרוב. "אל תדאגי, בואי אקח אותך לבקתה שלי קרוב לכאן, תתקלחי ותלבשי בגדים חמים." אמר הבחור רפי שכבר הגיע לשירן והציל אותה מהמצב הלא נעים, וגם מהדב שהסתתר לו לידה בלי שידעה. הם הגיעו לבקתה, שהייתה יותר כמו צריף משנות ה- 50. שירן משום מה, סמכה על הבחור הזה והרגישה בטוחה איתו. לאחר המקלחת היא ישבה בסלון, וצפתה בטלוויזיה. היא הייתה רחוקה מביתה שלה, ורצתה לחזור, אך ידעה שעדיף לחכות לבוקר. רפי ישב על ידה, ולרגע הלך להביא לה ולו גלידה. היא נשארה על הספה. בטלוויזיה היו החדשות של חצות. ואז הודיעו: "בחור מסוכן שברח מהכלא נמצא חופשי ברחבי הארץ, כל המוצא אותו או רואה אותו, נא לפנות למטה המשטרה הקרוב ביותר. כל עזרה תתקבל בברכה." אוקיי, אמרה שירן לעצמה. ואז הם המשיכו: "זו התמונה שלו. אנחנו מבקשים את עזרתכם." ואז שירן כבר הייתה במנוסתה לעבר הדלת, פרצה אותה בחוזקה, בדיוק שרפי הגיע עם הגלידה לסלון, וראה את הדלת פתוחה ונסגרת מהר, לאחר ששירן ברחה. התמונה הייתה שלו. היא ברחה במהירות, והוא דולק בעקבותיה. "חכי, מה קרה ?". צעק לה. היא המשיכה במנוסתה. "שירן, למה את בורחת ?" רץ בעקבותיה עם שתי כוסות הגלידה ביד. לאחר זמן קצר חזר לביתו, ואז הטלפון צלצל ... "כן ?". ענה רפי. "היי רפי שלי, מה שלומך ?" "בסדר, אימא. מה קורה ?" "יש לי חדשות לא טובות במיוחד." "מה קרה ?" "אחיך ברח מהכלא ..." "אוי אוי ..." נאנח רפי באכזבה. "מה נעשה איתו ? אני אפילו לא מאמין שאנחנו תאומים, אנחנו כל כך שונים אחד מהשני ..." "כן, אז בבקשה, תנסה למצוא אותו ותודיע לי מה קורה, אוקיי ?" "אוקיי, יהיה בסדר, אימא, אל תדאגי." "אני יודעת, שיהיה לך לילה טוב." "גם לך, ביי." בינתיים, לא הרחק משם, שירן הייתה בתחנת דלק, קשורה בתא מטען באוטו של אחיו של רפי, ולא ידעה איך רפי מצא אותה. היא רצתה לחזור ליער, שם הרגישה יותר בטוחה ... סוףכל הזכויות שמורות לנח.תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |