יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
דף חדש
אין לי הרבה חברים כי אני תלמיד טוב וגם טוב בכדורגל, אז אולי הם מקנאים בי הם גם צוחקים ממני בגלל הבגדים שאני לובש, יש לי "פפיון" בחולצה ככה אני הולך לבית-הספר, ואני לובש גם ז'קט כמו שאת רואה עכשיו. אבל יש בכיתה ילדה שהיא חברה שלי שרה שרעבי, יש לה תלתלים שחורים ועיניים שחורות שחורות. ואני אוהב לראות כשהיא צוחקת עם השיניים הלבנות שלה. אני מנסה ללמד אותה, שחמט אבל היא אומרת שזה משחק קשה והוא בשביל חכמים. אז אנחנו משחקים במחבואים ותופסת. פעם ביקרתי בבית שלה וראיתי שיש לה אחים ואחיות, ואבא שלה יושב על כרית על הרצפה וקורא בתורה. אמא שלה נתנה לי לאכול מאכל שאני לא יכול להגיד את שמו, אבל הוא מאד טעים. אמא שלי לא מרשה לי לשחק עם שרה כי היא אומרת שהיא לא "משלנו" את המילה הזאת היא אומרת בעברית. שאלתי את המורה רבקה והיא אמרה לי שיש בכיתה ילדים מכל מיני ארצות ושרה היא מתימן, מה זה חשוב היא ילדה נחמדה והיא חברה שלי. . עכשיו אני אקרא לאמא שלי שהיא תבוא להגיד לך שלום. "אוף" כמה חם היום. אני כבר לא צריך את "הפפיון" ואת החגורות של המכנסיים. גב' אבני חכי רגע! לאן את הולכת? המזוודה שלי.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |