סיפורים

פרפר חוצפן

מדובר בי אישה בהריון בת 19 (אישה?) מתגוררת בצריף שכובה על רצפת עץ מבחינה בפרפר שמתאהב בתקרת הצריף הישן שלי, אבל הוא שלי

מושיטה ידיים לצדדים ומחייכת, פשוט מחייכת אין עוד קשרים עם בני תמותה
אני לבד כל כך לבד

מחייכת פשוט מחייכת חושבת לשבריר שנייה אם לקום, אך פוסלת אפשרות זו מאותה הסיבה שבאתי לכאן – לבד כל כך לבד וכל כך טוב, ממש טוב.

הצריף הישן שלי שקט רק את מכות כנפיו של הפרפר המעופף אני שומעת,
לכן מתחילה להבחין בקצב קבוע והפרפר מחייך אליי, אני נשבעת הוא מחייך ואני משיבה בחיוך של פה סגור ועיניים מקומטות ועכשיו הוא צוחק, אני נשבעת הוא צוחק אז צועקת עליו מה אתה צוחק? על העיניים הזקנות שלי?
הוא לא משיב רק מפנה אליי את הגב בכדי שאקנא בכנפיו הצבעוניות ואבכה,
אך למה שאבכה? יצאתי מן הצריף ואספתי עלים כי שלכת חיברתי את כולם עם חוט קצת דבק והרבה רצון, קשרתי לזרועותיי מסביב לגב הקצר שלי ושוב נשכבתי על רצפת הצריף הישן שלי אך הפעם על הבטן. דרך המראה שהייתה תלויה על קיר הצריף הישן שלי הבחנתי בהתלהבות של הפרפר ואז נפנף בכנפיו והתיישב שוב כשעל פניו מבט של ציפייה, אז גם אני נפנפתי בכנפיי והוא שמח ממש שמח, שמחה טהורה, כמו אותה שמחה של תינוק מטומטם כשמניחים מולו ראי בפעם הראשונה. פתאום החליט הפרפר לצאת מהתמונה הרי הוא שם כבר כמה עשורים טובים ועכשיו התמונה נראתה לי ריקה, למרות השעונים והרקע הצבעוני שנשארו בתמונה. לילות שלמים בכיתי והתגעגעתי אך הפרפר לא שב הוא פשוט עזב את התמונה ועף דרך החלון. אני די בטוחה שדאלי מתהפך עכשיו בקברו איזה חוצפה פשוט לעזוב!!!
אפילו לא לומר שלום, ממש חוצפה ולא אני לא עשיתי אותו דבר, אני עזבתי בית ולא תמונה, זה ממש לא דומה.
לפרפר היה תפקיד ועכשיו הוא בטח מת איזו חוצפה!!!
מדובר בי אישה בהריון בת 19 (אישה?) כועסת איך לא?
אני מיוזמתי עזבתי את העולם המוכר שלי ופרפר אחד חוצפן עזב אותי,
אם מישהו היה שומע את זה הוא בטח היה חושב כמוני שהפרפר הזה חוצפן ואז היינו מדברים על זה... אבל אני לבד כל כך לבד וכל כך טוב?
אם הוא היה נשאר איתי הייתי נותנת לו לשחק בשיערי הארוך, לטייל על גופי העירום, אבל לא! הוא עזב החוצפן ועל מעשה כזה אני אף פעם לא אסלח,
אולי אפילו הייתי נותנת לו להיכנס לי לבטן ולשחק עם התינוק המטומטם שצף לי בבטן, אבל כל זה רק אם הוא היה נשאר אך כמו שאתם וודאי מבחינים אני לבד ובתמונה יש כתם לבן שדי הורס את האפקט ה... טוב נו אני לא מבינה באומנות אבל זה בטח הורס משהו, והכול בגלל אותו פרפר חוצפן שבטח עכשיו הוא מת והרבי של הפרפרים קורא איזה קדיש או משהו כזה בהלוויה המכובדת שלו.
ואני אפילו לא מוזמנת ת'אמת גם לא הייתי באה כי אין לי בגדים שחורים אבל קצת נימוס לא להזמין חברה טובה להלוויה??? זאת חוצפה!!!

תגובות