סיפורים

קומיט הצפרדע

קומיט הצפרדע

 

זהו סיפור על צפרדע בשם קומיט או כמו שחבריו קראו לו "אריה.
 
סיפורנו מתחיל ביום מלא בצבעים שרק צפרדעים יכולים לראות.
 
אריה שישב על עלה צף חשב לו על הקפה ששתה בבוקר ופינטז על זבוב שישלים לו את הבוקר ויהפוך אותו למושלם.
 
אריה הסתכל על הנחל שנצנץ בקצב השמש, כשהשמש האירה על הנחל הצפרדע התרגשה וחוותה צמרמורת כיפית בכל גופה, לרגע אחד השתלבה בריקוד שבין השמש והנחל, והפכה לחלק מהצבעים שתורגמו בראשה לצלילים, שרק צפרדע יכולה לשמוע. מרחוק ראתה זבוב שעף על קרני השמש.
 
הזבוב הכניס לריקוד שבין השמש והנחל מוזיקה משל עצמו, מין צליל שרק זבובים יכולים לשמוע. הצפרדע קלטה את הקצב שהתגבר ככל שהזבוב התקרב. ובתזמון המושלם קפצה לגובה והכניסה את הצליל של הזבוב לפיה. הזבוב הפך ברגע לצליל, שהפסיק לבקוע מתוך פיה של הצפרדע, הצפרדע נחתה בתוך הריקוד של השמש והנחל לרגע הכל הפך לשקט  והצליל האחרון שבקע היה מארץ הצללים.
כשציפור שגם האזינה למוזיקה מהעץ. ירדה והחליטה להכניס צליל משלה צליל חזק וצורם.
 

רחל מה את רואה?

"הצפרדע האפגנית חיה לבדה בנחלים טבעיים. היא רגישה לכימיקלים ולכן מסוגלת לחיות רק בנחלים טבעיים שמימיהם לא זוהמו אפילו לא מעט.

כל הניסיונות לפתח זן נכחד זה של צפרדעים נכשלוט, המדען הצרפתי פראנס לואיז בדק נסיונות רבים של שיחזור הסביבה של האפגנית. אך לא הצליח להוציא את האפגנית מהסביבה הטבעית שלה. כי היא מתה לו בדיוק 3 דקות אחרי שהוציאה.

תגלית מעניינת שפראנס לואיז גילה, היא שאפשר לשמור על הצפרדע בחיים אחרי שמוציאים אותה מהנחל אך היא צריכה לחיות בתוך חלל ריק עם מוזיקה שלא נקטעת."

רחל תעבירי ערוץ מה זה נשיונל ג'וגרפיק?! מה זה מה את רואה תוכניות על צפרדעים מה את סתומה?! יאללה יאללה,

מה את מעבירה ערוץ?!

את רואה בדיוק היא מתה, בגללך פספסתי יא סתומה יאללה יאללה,

מה זה ציפור?

תגובות