יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
מכתב לאבא...אבא רציתי להגיד לך כמה מילים קטנות חיפשתי את המילים בכל מקום בין השורות ובין המגירות רציתי למצוא מילה מתאימה בשביל האיש שאני הכי אוהבת והכי מעריכה בעולם, רציתי למוצא מילה בשביל האיש שאני מעריצה אז המשכתי לחפש אותה ,ומצאתי. מצאתי מילה אחת קטנה להגיד לך מילה קטנה בעלת חשיבות גדולה מילה שאומרת תודה תודה שלימדת אותי להקשיב לעצמי. תודה שתמיד היית שם ,תודה על החיבוק החם תודה על כך שבשבילי אתה כל העולם תודה על זה שלמרות שאתה בלחץ בעבודה, ולמרות שלפעמים אין לך זמן למרות שאתה רוצה לנוח, או לישון אתה בכל זאת כאן. אני לא יודעת כמה זה קשה לגדל לבד שני ילדים אבל אני מתארת לעצמי שזה לא פשוט ובוא נגיד, שאם יש מישהו שעשה את זה בגדול, זה אתה.
תודה על כך שתמיד אני נשארת הילדה הקטנה שלך
תודה שאני נשארת תמיד הנסיכה שלך
תודה על הדאגה שלך לי ולאחי תודה אבא
ואני מצטערת אם העקנו עליך במשך השנים
למרות שאתה תמיד אומר שאף פעם עליינו לא היית מוותר
ואני יודעת שאני לא צריכה להצטער, אבל ילדים זאת אחריות גדולה
והרבה עבודה, וכולנו יודעים שיש אנשים שקצת קשה להם ,
הם ישר נוטשים.. אז תודה אבא על כל הכוחות
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |