יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
מכתב פרידההשארתי את הכול בדיוק כמו שאתה אוהב, הבית מסודר ונקי , העיתון על יד השידה האוכל מוכן על הגז ,בתנור יש עוגה שיהיה לך טעים כשתחזור הביתה ..אני מוזגת לי כוס של יין לחיינו : לבן ,יבש מעט , מתקתק /מריר בטעם של חיינו . אני מפליגה בים למסע חדש אני הולכת למקום בו המילים שלי לא חונקות את האוויר. עכשיו תוכל באמת לנשום יקירי . אין בי כעס או האשמה עם הכול בחיי כבר השלמתי ואני מקווה שעם הזמן תשלים גם אתה . יש לי כמה בקשות שלמרות שאני עוזבת תיאות להעניק לי מעט שלווה אם תבצע: . אל תסחט את הסמרטוט כשהוא יבש , כדאי להרטיב אותו במים קודם (זה מקל על כל הפעולה ..) את הכביסה יש לכבס בהרבה מרכך כי אחרת הבד נשאר קשה ומגרד .. את המצעים שעל המיטה תשתדל להחליף (במיוחד אם הייתה שם סערה ) ובבקשה את הפסטה .. לבשל : לא הרבה , לא מעט, רכה אך גם דביקה מעט בחיך. זהו לגבי השאר אני חושבת שיהיה בסדר ...אם תשמור על המבנה אני בטוחה שהכול יסתדר לך כפי שחלמת ..ותסלח לי שוב , אבל גם כפי שחלמתי עבורך . יקירי ..בפעם הבאה שניפגש אני מקווה שתוכל להביט בי מעבר לשנים ולראות את החן שראית בי בעבר . אני אחכה לך . להפלגה הזו גם אתה יום אחד תגיע . נ.ב תשתה את מה שנשאר , שלא ידבק לכוס, הארומה של חיינו נמצאת שם בתחתית .
אוהבת . עכשיו לנצח .
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |