סיפורים

סיפור לילה

אהם                                   סיפור לילה.
בוקר טוב, למה לא התקשרת אליי אתמול שאתה מאחר?

הבטתי אליה רעדתי כלות ואז עקפתי את הרעידה שהשתלטה עליי בדילוג והמשכתי הלאה.

תפעילי מיזוג חם פה מידי מתחת לשמיכה, רוצה להצטרף?

הראש שלי הרגיש שהוא הולך להחנק והבטן שלי פרחה כמו שושנה כשראיתי אותה מסתכלת עליי ויודעת שאני עם המישהי השניה שלי. היא לא יכלה להסתכל עליי יותר בעיניים כי היא ראתה אותה והיא ידעה שגם אני.

ברגע ההוא היא היתה ערומה היא התעוררה מסיוט והסתכלה עליי, ראיתי במבטה שהיא חלמה עלינו שוכבים, אני וההיא. לא היה לי לאן לברוח.

היא הקשתה את פניה שידעו הכל באותו הרגע הן ידעו שבגדתי בה היא אפילו ידעה שהיד שלה שהיא הביאה לי להחזיק לפני שנרדמתי לא סימלה שום משמעות בשבילי.

יצאתי מהבית נישקתי את ילדיי שישנו ויצאתי לקרוע את העיר או יותר נכון לנסוע למקום בו אוכל לשכוח לרגע.

בדרך עצר אותי קבצן ובמקום להשתמש בחוש ההומור המפותח שלי פשוט ירקתי לו בתוך הכוס. הרגשתי רע עם זה רע באמת  והשירים ברדיו נהיו יותר ויותר כואבים אז המשכתי לנסוע אליה.

עישנתי את הסיגריה האחרונה שלי ידעתי שלא אטעם ממיציה יותר. עישנתי גם קצת מהפילטר הרגשתי את חומה בידי שליטפה את גופה ואת גומת האהבה שלה שאני כל כך אוהב ירדתי כלות ונישקתי מסביב לגומת האהבה שלה עד שהייתי אחד עם הספירלה המקודשת, הפופיק שלה היה הדבר הכי מסתורי שנתקלתי בו, בחיי יכלתי להתחתן איתו.

ירדתי במעלית ועישנתי את הסיגריה המזויפת הראשונה אחרי האחת האחרונה הטובה באמת, זה היה תחביב שלי להוציא עשן לכל עורך המנערה בא נעה המעלית.

ועכשיו אני פה איתך בבר ילד בן 16 שרצית שיספר לך סיפור לשעת לילה מאוחרת.
אז איך הוא היה, כמו באגדות, הנסיך שלך? 
היא היתה בשוק, ולא בגלל שאני לא בן 21 כמו שאמרתי כדי שהיא תמזוג לי. אלא בגלל שהיא היתה ההיא.

 

תגובות