יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
ראייה12/8/07 בעיתון מופיעה תמונה של המחבל שחטף משוטר גבול את נשקו ופתח בריצה יורה לכל עבר. אני מתבוננת שוב ושוב , שוב מתבוננת ומחליטה שכך לא נראה מחבל. לא ייתכן. הצחוק בעיניים, החיוך, המשקפיים, מחבלים לא מרכיבים משקפיים, אם היו מרכיבים לא היו מחבלים. זאת הראייה הטובה שחסרה להם, הראייה שלא הכול שחור או לבן. כן זה מאמץ גדול להרכיב משקפיים, לפחות בשבילי. פתאום ראיתי את כל מה שאבד לי, את כל מה שלא רציתי לראות. בהתחלה היה קשה, מרגיז, עם כל תנועה, זווית הראייה השתנתה. במיטה בלילה המשקפיים נמעכו לי פעם על לחי ימין ופעם על לחי שמאל ואני שכל כך רציתי לקרוא התייאשתי. הקריאה כבר לא הייתה כמו פעם, קלה, ברורה, קולחת. הפעם זה הצריך מאמץ, ריכוז, לפעמים נאלצתי לשכב בחוסר תנועה, בעיקר על הגב, חשופה שלא לאבד את הראייה. ממוקדת יותר ופתאום כל מה שהיה כל כך ברור קיבל משמעות עמוקה יותר. פתאום נזקקתי למשמעת שלא הייתה לי, מילה הייתה מילה, שורה הייתה שורה, לא יכולתי לעשות ממנה ככל העולה בנפשי. לראשונה בחיי הרגשתי בוגרת, אחראית לקריאתי נשאבת לתובנות חדשות, מרותקת, שמחה על הגילוי. לא הכול בא מתוך עצמי אל עצמי. נפתחתי לקבל.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |