יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
וזה לא היה נס קפההיום הוא נכנס לסניף יד שרה והייתה זו בשבילי הפתעה גמורה. בפעם האחרונה שראיתי אותו מצבו היה נורא, בכי, בכי רע ודאגתי לאיש הנחמד העדין הזה. והיום זו הייתה אישתו שהכניסה אותו, לא מטפל זר, מטפלת קרובה לליבו, אישתו. שמחתי לשמוע שהוא חוזר הביתה אחרי חודשים כה רבים בשיקום מבוגרים. בכסא גלגלים, פתח בקנה נשימה ידיים מונחות על כר ללא תזוזה, איש בעל חזות צעירה, נראה טוב למצבו, טוב למה שהיה עד כה. משהו במבט, בעיניים צבט את לבי, שבוי בכסאו, שבוי בנכותו, ללא שפת גוף, הרגשתי אותו. משהו לא שלם כאילו ספק מקנן, פחד מחוסר יכולת להסתגל לסביבה מוכרה, לסביבה חמימה , לאישה לילדים באהבה. פה אני יודעת הוא הרגיש בטוח, פה יש צוות מקצועי, לא אישי, פה טיפלו בו באופן ענייני. אלה הרגשות שסוערים בקרבו, שם בבית שהיה ועדיין ביתו, יהיה נתון לחסדי יקיריו שידעו וירצו למלא כל צרכיו. ויש משפט שילווה אותי לעד, משפט שמסמל בשבילי את כל התנדבותי בסניף יד שרה בתל השומר. המשפט שאמר לי האיש הנחמד העדין הזה "את יכולה לעשות לי נס" וזה לא היה נס קפה, "נס שאוכל מחדש להלך". הלוואי ויכולתי הלוואי אלוהים!
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |