יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
אם יש גשם + בונוסיםבוקר טוב... אחרי ששמעתי והפנמתי מה שרבים אמרו, ביצעתי מספר שינויים, אז הנה הגרסה, אפשר להגיד כמעט סופית... עם המוזיקה היא כל כך נוגעת... הלוואי שידעתי איך להשמיע לכם את זה =\ אם יש גשם כשבחוץ החיים כמו תווים מתנגנים כאן החוף את השקט משמיע. בלילות הוא סוגר שעריו לזרים מפזר עננים ברקיע. והחוף עוד זוכר כשהייתי תמים מחכה שהשמש תופיע. אם יש גשם, תסתכלי זה אני, רק אני אם יש גשם, אל תבכי זה הכל, בגללי. זהו חוף שנלחם ברוחות ושדים אבל אין מלאכים להושיע. רק השיר מתנגן פה בחוף רפאים ואותך כשעצוב הוא מרגיע. אם יש גשם, תסתכלי זה אני, רק אני אם יש גשם, תברחי זה הכל, בגללי. אם יש גשם, תזכרי זה אני רק אני אם יש שמש, תפרחי זה הכל, בזכותי. ------------------- "בונוסים" למי שנכנס. אם תקראו מצד ימין איך הגעתי לשיר הזה, וודאי תראו שכתבתי 2 שירים כשהייתי חולה, ולא אחד.... אז הבעיה היא כזאת: אני רוצה מאוד להראות לכם את השיר השני, שעליו אני עדיין עובד, אז אני יעשה את זה כבר עכשיו, כי היום אני נוסע לבסיס וכנראה אסגור שבת ולא אגמור את השיר בקרוב... אז הנה השיר, שאשכרה מתחבר כרונולוגית ל"אם יש גשם". קוראים לשיר "ירדן" והוא מתרחש לפני שהתחילו האירועים ב"אם יש גשם"... ואני לא מרוצה מהבית הראשון בכלל... בין היתר :) ירדן הכל התחיל שהתאהבתי באותה נערה. נגד כיוון הזרימה. בתוכי אני חוזר, אל רגעים יפים יותר
אדמה הספוגה בדמעות של שתיקה
באותה נערה. מציאות שהשתנתה. בתוכי אני חוזר, אל הגלים שליטפו את גופה אך ירדן נעלמה. מניח ראשי על אותה אדמה בודדה שובי אליי נערה אבודה. בשמיים כחולים מדמיין מלאכים מביט מלמעלה מבט אחרון האם בגן עדן אצליח לישון. ------------------------------- עכשיו באמת הלכתי לישון... לילה טוב :) רגע, רגע... קבלו לסיום משהו באותו הסגנון: האוצר הוא ליבה, אך היכן המפה אצעד כל חיי בתקווה בכמיהה. ויש גם מפתח, לאותו האוצר אך מה אעשה יש בי רק אהבה. ליבי זועק, גופי דומם ובלילות אני חולם, על אותה הנערה - מייחל לאהבה. חלפו השנים, היא נעלמה אך לא אוותר - אותה עוד אמצא. והיכן שהכרנו, ראשית הבריאה. שוב עולים זכרונות, אך היא לא בנמצא. השעון מתקתק, הגורל עליי צוחק, כמכחול טבול בדם כך גם ליבי... השעון מתקתק, הגורל עליי צוחק, כמכחול טבול בדם כך גם ליבי נדם. לילה טוב!
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |