סיפורים

מהגיגיו של טורף.




ואז הם הרגו אותה. היא לא אמרה כלום, אפילו לא חייכה.
הבאה בתור הייתה שירה, אחותה, עמדה אף היא, מתבוננת לכל הצדדים, מחפשת דמות מוכרת, ואכן, גופת אחותה הייתה מאוד מוכרת, אני לא יודע  אם מיד היא הבינה שזוהי אחותה, או שהיא הבאה בתור, אך אין ספק שהיא נבהלה.
שתי  דקות אח"כ, עמד מולה איש די מוכר, שלוש מכות בראש, מבטים לכל הצדדים,ובום, עכשיו גם היא ממשיכה את שורת הגוויות התלויות למעלה, הייתה שם שורה נוספת, וכנראה שהיום הם יספיקו למלא אפילו ארבע שורות, שמעתי שזה מה שהם מתכננים.
אז העברתי ערוץ, אני אוהב את הבשר שלי בצלחת, אדום, לבן, צלוי, אפוי, עזבו אתכם צורה, עזבו אתכם השלבים של לפני, שיהיה רפת, דיר,לול, אורווה, שיהיו עם צמר, נוצות, שיער, פרווה, הכל הולך, אני לא מאמין בגזענות, עזבו אתכם, שחור, לבן, כולם בשר,אתם יודעים מה, שיהיה חום אפילו, קצת תיבול וגם זה מתאזן.
אז ככה, אני אדם רגיש , אל תטעו, כשראיתי את העיניים של שירה (ככה החלטתי שהכי מתאים לה), וכמה שניות אח"כ את גופתה תלויה ועורה מופשט, זה עורר בי משהו, אני לא יודע להסביר את זה, בעצם אולי עדיף לא לחטט בזה יותר מידי,עזבו, בשר זה בריא, חלבונים, ויטמינים, כן בי 12, בשר זה חשוב.
אני אוכל בשר כי בריאותי חשובה לי, זו לא תאווה, ממש לו, אני חושב מעבר, על העתיד, עתיד העולם חשוב לי, במילים פשוטות, העיניים של שירה נגעו בי, אני מבין את הכאב שלה, אבל מה יותר חשוב? היכחדות המין האנושי? חוליו? חולשתו? או הגנה על המין ההוא? (פרות/כבשים/עזים/חזירים/תרנגולות/ אני יכול להמשיך, אבל אז אני לא אסיים).
עכשיו אני בטוח שאתם מבינים את חשיבות אכילת הבשר, זוהי הבטחה להמשך קיומו של המין האנושי, חד וחלק, אני אדם הומני בעל חזון, חזון הישרדות המין האנושי. ברצוני להקים מפלגה, 'מפלגת שומרי ארץ'.
במפלגה אנחנו נשמר מאגרי בשר, נגדל חיות, בהמות, עופות, מילונים, נמלא את העולם באור, באושר החיות, פרות הויטמינים, מאגרי חלבונים, אל תכחישו, חיוך עולה על פניכם למשמע תכנוני הקסום, עולם שלם, חוות של וויטמינים, אולי בעצם יתאים למפלגה השם- מפלגת 'מקיימי ארץ', כי אנחנו הרי מקיימים אותו ,לא שומרים אותו.
רגע, קיום ארץ זו לא מילה גדולה מידי? כמה אחריות תלויה כעת על כתפיי, הצלתו של ארץ מפני ידיים תאוותניות המרוכזות בעצמן, בחזון מופרך של הפיכת ארץ, שינוי שרשרת המזון, קטיעתה והפקרת חלקים חשובים ממנה.
אל תתנו לזה יד! אני קורא לכם בהמוניכם להצטרף אליי ולתמוך במפלגתי.אנו , רק אנו נגאל את העולם מייסוריו!





תגובות