יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
יצירות חדשות...3כוכבים ערים בלילות כוכב כוכב, הבט למרחב רק אני ואתה בוערים תראה איך אנחנו עפים לבד בשממה, שם בתקרה אין שום סיכוי, ואנחנו נופלים. כוכב שזקוק, לאות משמיים לפני שהוא מתרסק. תראו איך שהוא מנסה. כל אחד מאיתנו, יודע בלב, שיש בו כוכב מחכה. ואתה רגשות מחסה. כוכבים ערים בלילות מחפשים סיבה לחיות. כמו בני האדם, זוהי דרכו של עולם. כוכבים נופלים בלילות כשנמאס להם לחכות כמו בני האדם, זוהי דרכו של עולם. לעולם. לעולם. כוכב כוכב, הבט מתחתיך יש כאן פיסת אדמה והיא רק שלי ושלך. כוכבים הם כמו חברים, חברים לכל החיים. כמו בני האדם, זוהי דרכו של עולם. לעולם. לעולם. לעולם.
המים תמיד זורמים אף פעם לא תוכלו, לעבור באותו הנהר, יותר מפעם אחת. המים תמיד זורמים, והזרמים משתנים. אתם מתבגרים, אתם מבינים, וזה קשה, כשמתקדמים. אם לרגע אחד כאן בחוף יש כישוף מבטים מרמזים משחקי אוהבים הרגשה שעפים כאן בחוף השדים. בלילות נסגרים שעריו לזרים רק אותי ואותך מכניסים. תחת אור הירח ואש מדורה נבעיר אהבת נעורים. אם לרגע אחד מביטים, אז ברגע הזה מבינים באמת. אם לרגע אחד מנסים, אז ברגע הזה מסתכנים באמת. כאן בחוף יש כישוף הגלים מתלחשים כשגופים מתקרבים רק השיר מתנגן כאן בחוף השדים. אז בואי נשכח איך עוצרים. אם לרגע אחד מתקרבים, אז לרגע הבא מצפים באמת. אם לרגע אחד אוהבים, אז לרגע הזה חיכינו כל החיים. אם לרגע אחד... אם לרגע אחד... אז לרגע הזה חיכינו כל החיים. אני כלום בלעדייך כבלתי את עצמי מרותק אלייך אני חומה ומגדל להגן עלייך אני עומד על פסגה וצועק שכולם ישמעו שבלעדייך אני חייל ללא בית. ללא בית. סדקים בחומה לא נוטש עמדה בכל יום שעובר מתקן אותה. שרפה במגדל אכבה אותה בכל יום שעובר אני אוהב יותר. הבאתי על עצמי להגן עלייך אני לוכד חלומות שמעירים לילותייך אני עומד על פסגה וצועק שכולם ישמעו שבלעדייך אני חייל ללא בית. ללא בית. סדקים בחומה לא נוטש עמדה בכל יום שעובר מתקן אותה. שרפה במגדל אכבה אותה בכל יום שעובר אני אוהב יותר. אני עומד על פסגה וצועק שכולם ישמעו שבעולם הזה אני כלום בלעדייך. בלעדייך. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |