יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
סיפורים
שבועיים סה"כשבועיים אחרי שהכל השתנה אני לובשת את אותה חולצה. לא תכננתי את זה, אבל בבוקר כשקמתי והסתכלתי בערימת הבגדים שנלבשו אך עוד לא מוכנים לכביסה, שלפתי את החולצה הצהובה. רק עכשיו מול הראי שליד המטבח אני נזכרת בפעם האחרונה שלבשתי אותה. טלפון אחד ביוזמתי, משפט אחד שלו, אני נאלמת דום, שלום, שלום, וממשיך היום. "זה לא היה במקום" נועה מאשרת. "הוא קם על צד שמאל" היא מבהירה. אנחנו אוכלות. זאת אומרת, היא אוכלת ואני מנסה לבלוע את האורז והמועקה. היא חושבת שאפשר להמשיך הלאה. היא טועה. שבועיים סה"כ. ימים ארוכים, גוש בגרון, הזיות, עיניים יבשות. סה"כ שבועיים. שבועיים אחרי שהוא פישל בגדול אני באה לגן שלנו. אותו יום בשבוע, אותה חולצה צהובה. אני עייפה. שבועיים שיננתי משפטים. מונולוגים. זה נגמר. מפה כבר אין לאן ללכת. אני לא רוצה יותר. זהו. שבועיים התפללתי שאצליח לומר אותם. שבועיים אחרי שהוא עשה טעות, הוא מחכה לי בספסל שלנו. שבועיים אחרי שהוא קם על צד שמאל, אנחנו מדברים, הוא מחבק ואני בוכה. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |