יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
בן אנושיש האומרים- בגיל הנעורים מגלים-יודעים האהבה, מחשבות הלילה לחלומות יהפכו וצל כנפיים יעידו על מכסה ממי השמיים. ובגיל הזה יאמרו החכמים הגדולים- ברוך הבא, כעת גם לך מקום בעולם. אח, אז למה שאשאל ואתייסר, הזאת האהבה עליה מדברים? אזי למה את שלי יגזלו דעות הרבים? הלא גם לי ההרהורים- מה אני ומה חיי, איך אגשים חפצי ומה שלום שכניי? וצערי נפשי עולים על מכות אבי-אימי, דודי- כך אתנה, ואגשים את תאוות ליבי. הלא ידעו ידוע, גם לי ידיים ורגליים כמותם ואף יזובו אם יחתכו ויסוקלו? ונשימתי- הלא תתאפק אם יזרקוני למים ועיניי ככל העיניים- אינן יצרבו למראה האור מן החושך? הוי והמוות... שנגזר לשאת סיפורי נמשל וכן ירבו, הלא גם הוא שייך לי? ואם כך, למה שאשאל ואחמוד, היכן שנתי וחלומי כמו לאחי? ונדמה שעדיף הלבד מהבודד. כי הבודד- דינו ליפול, והלבד לעומתו- נתמך בסובביו אך כמוסותיו לעצמו. אזי ישאלוני, מה שלומך, למה לא אשיב, טוב תודה ושלך? ומה הפלא ואחשוד בשוכן ההרים, ממטיר העננות- נוטרות מי מלוחים-לרוויה תמורת הילוליו, בורא האדם למטרת נקמה בו ויסנן עד אף אחד בחזרה לגנו המהולל, ודאי נפשע בבריכת מי שופכיו. וינוסו לעזרה ממנו אליו? אלעג בהם. וישאלוני, מדוע כך עשית? אשיבם, נבל הוא, הרי שומרי-שומרכם שעקר את רוחי-רוחכם. ובגלל כל אלה, אני אודה- בזכות מה אהבתי, אדע מי לרעיי. אזי למה שאגל סודותיי? כי לפחות דבר אחד עוד שלי, וחבריי-חבריי ומשפחתי-משפחתי ולפחות כרגע קורת גג שתשמש מכסה
ממי הרעל. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |