יצירות אחרונות
האור שבסוד (3 תגובות)
מרים /שירים -24/06/2026 14:14
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (8 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (5 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
אנחנו דור מזוי..מה זאת "אהבה" בזמן הזה? הקיימת בכלל בין כל אלו? אומרים לי "די לדבר שטויות", היא שם נמצאת בכל מקום: הסתכל אל על, בבניין. בין תשדירי הבידור ומלחמה. בבית הספר בהפסקה. ואם אתה רוצה, יש לי אתר חושני לא רע בכלל... מה זאת "אהבה" בזמן הזה? הקיימת בכלל בין כל אלו? אומרים לי "די לדבר שטויות", היא שם נמצאת בכל מקום: בגנים במחיצה- שחור ולבן. או בהשגחת מבוגר "בגיל העשרה"... דרך המחשב. ואם אתה רוצה, יש לי ערוץ-ילדים לא רע בכלל... מה זה "נכון" בזמן הזה? הקיים בכלל בין כל אלו? אומרים לי "די לדבר שטויות", הוא שם נמצא בכל מקום: בעל כועס עכשיו במשמרת- קובר את בתו בשם צדק... "כן, עכשיו אימא תלמד". ואם אתה רוצה, יש לי עורך-דין מתחיל לא רע בכלל... אז אם כך: מה זה "אושר" בזמן הזה? הקיים בכלל בין כל אלו? אומרים לי די "לדבר שטויות" הוא שם נמצא בכל מקום, טוב אולי רק בצפון העיר... הורים לחג יקנו מכונית, לחפש זמן אבוד על הכביש הראשי. ואם אתה רוצה, יש לי אוטו מיותר, לא רע בכלל. אז שמישהו יגיד לי,
מה הולך פה?
איפה אני בכלל במתרחש כאן? ואם כתבתי את שקורה סביבי, סימן שידעתי וכלום לא עשיתי. אז מה אנו אם לא- דור ילדים אוהב,
רודף צדק עד אושר? תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |