יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (4 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
זה יפהמישהו אמר לי פעם שזה יפה. שכשמתבוננים היטב, עוצרים את עצמך לרגע ויושבים ממש ממש בשקט, רק אז אפשר לקלוט כמה זה יפה. מאז אני כול הזמן מנסה, אוטם את אוזניי, עוצם את עיניי, מכבה את עצמי. מנסה לראות, למשש להריח להבין על מה הוא דיבר איתי אז. מה כול כך יפה? הוא אמר שרק כשממש עוצרים ומקבלים את הסביבה, רק אז מבינים. ועצרתי וקיבלתי את הסביבה וחייכתי וחיכיתי בסבלנות ועדיין לא ראיתי. הוא אמר שרק כשנעמדים ומקשיבים לרוח, רק כשמקבלים את עצמך באמת, רק אז רואים. והקשבתי לרוח מתחילה ונגמרת ושורקת ועוצרת ורועמת ובוכה וחיבקתי את עצמי ועדיין ... עדיין לא ראיתי, לא ראיתי כמה הכול כול כך יפה אם רק מתבוננים היטב. כשהוא ראה אני עמדתי לידו, ממש קרוב אליו, ועדיין לא ראיתי, אבל הוא ראה, הוא באמת ראה. אז כנראה שאני מפספס משהו. כנראה שיש דברים שאני אף פעם לא אצליח לראות מבעד לעיניים האלו. דברים שאני לא מאמין שקימיים. צבעים בתוך המציאות שלו שאני עיוור להם. כנראה שהוא מוצל מהבוהק ממנו אני מסתנוור, שמונע ממני את העונג לו הוא יזכה שוב ושוב בחייו. כנראה שבשביל לראות את היופי שהוא ראה אני צריך עיוורון שלעולם לא יהיה לי. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |