יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
ב-רכות...משהו לשנה החדשה, שיקרב את האדם ויביא הרבה שמחה. קרוב לבבות, יוצר הרבה שמחות. גם משהו שבינו לבינה. עם הרבה חוכמה, אושר ואהבה ולא רק לו, אלא גם לעצמה. שתהא שנה זו טובה לפחות כמו קודמתה, שנמשיך להיות מאושרים ובריאים עד לקץ הימים. שנהיה טובים, לא במלחמות עוסקים. שנהיה עסוקים בעצמנו ובדברים הבאמת חשובים בחיים. לאהוב היא מילה קסומה, אהבה כולנו נמצא. אהבה מכל פינה ולכל אדם, זה built-in בנשמה. להודות על הקיים ולממש רצונות, שנהיה כל השנה באהבה, אושר, בשלווה ובבריאות טובה. הנה המשהו הזה כבר כאן! הנה המשהו הזה כבר כאן בואו, הסתכלו לא מחוץ לקנקן הרגישו, חושו ותגידו גם אתם: לאהוב זה קסם, זה מתרחש... בליבנו וגופנו רוצה גם כן. הלואי והשנה הזו , החדשה תממש כבר את התקווה ונוכל כולנו לנוח על זרי הדפנה להנות, לאהוב, להרגיש ולצעוד יחד אל העתיד... השנה החדשה כבר נכנסה
ואנחנו מוכנים לבואה כבר מהשנה שעברה. עם זאת ולמרות הכל השמחה במעוננו שורה, כך גם נקבל בברכה את השנה הבאה עלינו לטובה. לגוף ולנפש ובעיקר לנשמה.
מוקדש לטומי :-) איש בדרך... בן בלי כתובת, גבר לא בודד!
בזכותו פורחת, בדרכי...
שמחה להכירו בהולדתו: 22.10.08 תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |