יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
---------------------ואני בס"ה רוצה להיות חסרה, למישהו. ולא רק בשיחות חולין, על מזג האוויר או העבודה. לא מסביב לשולחן בארוחה משפחתית גדולה. להיות חסרה באמת. חסרה עם משמעות. להיות חלל שכואב, שיש לו רק תרופה אחת. אני הולכת ברחוב ומדליקה סגריה, מה כבר יכול להיות,
כ"כ הרבה פעמים החלטתי להפסיק.
והכל מזוהם ככה שבקושי אפשר לראות את הכוכבים. ואני כמעט בטוחה שהנה, עוד רגע ומישהו יוצא לו מהחושך ועוטף אותי באפילה. נותן לי סיבה להיות מי שאני, כזו "קרה". כי הרי עברו כ"כ הרבה שנים מאז, והייתי בס"ה ילדה. ומי בכלל רוצה לחפור בפצעים ישנים. ואני כבר מגבשת החלטה, שהפעם אני מראה סימני התנגדות, צורחת ובוכה. דוחפת לו את הסגריה לעין ומתחילה לרוץ, גם ככה אני אפול אחרי מטר – שניים אבל לפחות הפעם אני מחזירה מלחמה. וכשאני מגיעה ליעדי בביטחה,
אני לא יודעת אם זו נשימת רווחה או אכזבה.
ושוב אני בורחת מהשכנים ואיתם המבטים המכאיבים, עושה את עצמי לא רואה אבל שולחת להם את המעלית, כדי לצמצם קצת רגשות אשמה. "את עוטפת את עצמך בעדר של טיפשות, את כמו נכה שמובילה עיוורים." ואני רוצה להרגיש שמישהו, לא משהו, חסר נורא. "זה בסדר, אני יודע שאת לא מבינה" תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |