יצירות אחרונות
הַמְתִּינִי לְאַהֲבָה כָּזוֹ🌹🌻🌹 (3 תגובות)
שמואל כהן /שירים -24/06/2026 09:48
גם בחושך מוחלט (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -24/06/2026 06:00
מודליאני שר בי שירים-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -24/06/2026 05:19
שיר האסטרונאוט העתידי (3 תגובות)
ארווין קליין /שירים -24/06/2026 01:58
טיפה שהמשיכה בדרכה (4 תגובות)
ZR /שירים -23/06/2026 22:16
עלילות יוסף והשטן, פרק ב' חלק ב' "אלה תולדות יעקב" (4 תגובות)
אריק חבי"ף /סיפורים -23/06/2026 20:59
ולקוות שוב מחדש (4 תגובות)
**לנה** /שירים -23/06/2026 19:40
מריל (3 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -23/06/2026 16:39
שירים
האח הגדול והאח הקטןיוסי בובליל מקבל פרסום ואהבה ועניין בציבור יותר מכול 888 יום של גלעד, אני מביט על זה ואני אומר שמדובר על שני אנשים : אחד אח גדול ואחד אח קטן והכל כל כך הפוך אחד מהשני - אחד צעיר סגור בעזה 888 יום, אחד סגור בקושי 88 יום. אחד מת לחזור להורים למשפחה לחברים לאזרחות כמו שאר חבריו, ובטח מתפלל שכולנו נוציא אותו מהמקום הרע והאפל שהוא נימצא בו . אביו ואמו תומכים בו ועוברים בכול הארץ לרוחבה ואורכה. האח השני בוגר כבר, עבר ממחצית חייו ונימצא סגור בוילה בנוה אילן יש לו שם בריכה, יש לו אוכל, סיגריות, רופא, חבריה, בת שאפילו אתו ,הגדול לעומת הקטן רוצה הגדול רק להישאר בוילה ולהיות סגור 100 ימים. את הגדול המדינה שלנו מכנה הדורבן, ואתה אחי הקטן - אתה הקורבן . את יוסי בובליל דואגים להזכיר לנו 24 שעות בימים בכול אמצעי תקשורת אפשרי, ואפילו פעם בשבוע אנחנו שולחים SMS שהוא יישאר כי ככה אנחנו "עם אוהב". לפני שבועיים ראיתי את התוכנית והיה פרק הדחה , ואז ארז טל אמר שנשלחה כמות אסמסים מטורפת, אני מתאר לעצמי שזה כמה מאות אלפים, ואני שואל את עצמי כמה מאות אלפים יכולים לשלוח SMS אבל חצי מזה לא יכול להגיע לכיכר רבין?למחאות מול הכנסת מול בית ראש הממשלה? נכון, גלעד הפך לשגרה ויוסי נהפך לשיחת הסלון של יום שישי, לשיחה באוטובוס, לכתבות הקטנות בעיתון על זה שהוא חייב כסף לאיזה פועל ערבי,על פרשת מין, אהה וכמעט שכחתי יוסי לא רוצה סתם להישאר בבית הוא ירוויח מליון שקל. אז אולי זה ישמע לך מוזר גלעד אבל כנראה שלחופש יש מחיר: למאה יום מקבלים מליון שקל. גלעד אתה מתקרב לאט לאט ל-900 יום ואני בטוח שבעד שום סכום שבעולם לא היית מוותר על החופש שלך יום אחד אחרי מה שאתה עובר. ואני שואל את עצמי ואת אלוהים מי ישתחרר קודם יוסי או גלעד? זה שרוצה להישאר, וזה שרוצה לצאת, ההבדל הקטן שכנראה למעלה בכנסת ,לא מבינים שהחיים שלך,גלעד,זה לא תוכנית ריאליטי.
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |